Gå til innhold

Tegningsblødning!!!!! hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer dette av og hvorfor? Har sett mange innlegg tidligere om det, men ikke tenkt på å lese de så nøye og enda mindre huske det jeg har lest.

Nå kan det være at jeg har/har hatt dette selv... var litt blodstriper blandet med utfloden etter to dobesøk i stad.

Begynte for akkurat en uke siden med masse sterke kynnere og torsdagen var de regelmessige nesten to timer før det gav seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og et ganske sikkert tegn på at skikkelig modning er på gang...ser ut til at du kan bli første "offer" for fullmånen!

Skrevet

Hjelpes, dette ble plutselig litt skummelt... greit jeg var klar for det nå, pga mange teite vondter, men når det først skjer....

Så det er stor sannsynlighet for at det er noe på gang ganske snart?? jeg går ikke til helgen liksom???

Skrevet

Det vil ikke jeg gi deg garantier om:-) Men det pleier hvertfall å bety at noe virkelig er på gang. Skal ta å lese litt om det nå for deg jeg.

Skrevet

Hei,

jeg har fått vite på svangerskapskurs at tegningsblødning kan komme alt fra 2 uker til rett før fødselen setter igang. Men det er et tydelig tegn på at kroppen begynner å bli klar! Lykke til :-)

Skrevet

Ok, tusen takk... fant noe på lommelegen.no, men ble ikke veldig klok av det...=))

Står bl.a at jeg bør ringe føden... og at det er starten på fødsel.....

Skrevet

Snakka med ei veldig koselig jm på føden og det var tegningsblødning. Men jeg har ingen rier enda, så jeg kan slappe av litt til... Har bare veldig kraftige menssmerter i magen og korsrygg.....

Hun sa max et par dager hvis menssmertene gir seg uten at det skjer noe mer.... Oi, dette er litt spennende.... =))

Skrevet

Kjempespennende!

Mye følelser som raser rundt hos meg nå... blir veldig revet med av at andres fødsler starter og får skikkelig blanda følelser, angst, spenning, utålmodighet, gleder meg og angst igjen...

Skrevet

Hehe, er vel ikke så lenge til det er du som sitter slik... Er jo andregangs, men føler meg førstegangs, for sist begynte det med vannavgang og rett på sykehus, neste gang jeg var hjemme var med babyen....

Nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem fra jobb og har sendt sms til mamma at hun må regne med en barnevakttur snart (4 timer å kjøre, så må få en nabo barnevakt først)

Har litt nerver jeg også, merker at jeg ikke er like rolig som forrige gang... =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...