Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 I dag skulle jeg tisse på morgenen. Hadde sex i går og opplever noe økt utflod av dette.. men; da jeg tørket meg så kom det bittelitt slim på papiret, mens det rett og slett hang en lang slimete klyse ut av der nede(ikke sæd).. det var ganske mye og jeg måtte rett og slett dra det ut gikk i dusjen og da hang det på nytt en ny porsjon ut.. er dette slimproppen tror dere? 35dgr til termin
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 hei er det blod i den også,da kan det våre slimproppen...ring til føden og spør.lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Nei det er nok ikke det se.... har hatt det du snakker om et par ganger lenger før jeg blei gravid.... ikke noe å tenker på vel.. du bare rense deg innvendig se
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 jeg har aldri hatt det før og skyller meg veldig godt sånn ellers..
millamamma Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Sånn gikk slimproppen min sist.. Først litt når jeg satt på do, og så en skikkelig slim-klump i dusjen rett etterpå. Den var ikke blodig. Gikk ca en uke før jeg fødte da.. Så er ingen hast før andre symptomer på fødsel kommer. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå