NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Vi bestiller en i disse dager og har tenkt aa bruke som prevensjonsmaate naar det blir aktuelt etter foedsel. Men naar er det egentlig man kan begynne aa bruke en slik? Maa man vente til syklusen er tilbake--dvs til mensen har kommet igjen, eller kan man bruke den foer den tid? Og hvordan fungerer det med temperaturmaalinger dersom man fullammer? Har det noen effekt paa virkningen? Noen som har erfaring med ladycomp/babycomp?
stormgutt + soljente Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg har ingen erfaring med disse, men leste mye om det etter forrige svangerskap for vurderte da å kjøpe. Husker at det stod at du måtte komme inn i vanlig syklus før den kunne beregne sikre/usikre perioder. Den trenger noen sykluser for å finne ut av deg på, slik jeg forstod det. Du får nok grundig forklaring med ladykompen.
tina 79:) Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Forhandleren i norge finner du på denne nettadressen: http://www.buenaventura.no/ De har forum der man kan få svar på spørsmål så vidt jeg husker, ellers så er det bare å ringe dem eller sende en mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå