Northernlights Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Tidlig julegave,så det er ei stund igjen,da. Snodige med dette her,er at svigerdatteren min testet positivt i dag (fikk nettopp vite det!),og i forigårsnatt drømte jeg at hun fortalte meg på MSN at hun var gravid! Og 1 mnd på vei, og vi visste det var en gutt! Rare greier =) Så i går sendte jeg henne en email,og fortalte henne om drømmen min. Men hun har ikke sjekket emailen enda,sa hun. Så det var jo bare snodige greier,da! =) JEG SKAL BLI FARMOR! snufs...helt uvirkelig!! ;o) Et bittelite barnebarn vokser akkurat nå inni mamman sin, som er mitt lille barnebarn! Lillegutt på 1,5 år skal bli onkel =) Og alle de andre barna blir tanter og onkler for aller første gang. WOW! Litt satt ut,jeg nå =))
Urtete Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 GRATULERER! :-))) Tenk å bli bestemor! Få bare kosen - og slippe "jobben"!:-)
Karomamma Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så masse!! Tenk så spennende og så mange turer du og lille onkel må ta til gamlelandet fremover
Northernlights Skrevet 30. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2007 Vi MÅ jo bare dra til Norge etter fødselen,da =) Det er jo helt klart! Får summet meg litt etterhvert,for det var så rart å oppleve denne "beskjeden". Det er iallefall to flotte ungdommer som skal bli mamma og pappa til jul =)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 gratulerer =0) ingenting er som den følelsen som brer seg i kroppen når man får en slik beskjed ;o) åååååh så koselig da =0)) tenk,farmor da......ikke mange mnd så sitter du der,blant bestemødrene,hehe.grattis så mye.HIPP HURRAAAAAAAA ;O)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer så masse, Northernlights!!! Det var koselig å høre!
hypersusmor Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer så mye! Jeg synes det er kjemperart at vi er i en alder der vi kan være bestemødre...ingen fare for min del, siden junior har et godt stykke igjen til han er kjønnsmoden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 Fantastisk! Gratulerer til farmor og far og mor og onkler og tanter og alle sammen - dette er stort:-)
allerhelstNorge Skrevet 1. mai 2007 #13 Skrevet 1. mai 2007 Kjempekoselig!!! Gratulerer på mye med ny "mor" tilværelse.
Travelmor Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer! Så artig å bli farmor! Tenkt at du drømte det da. Du skal se det blir en liten prins som ringer julen inn hos dere:-)
brumlemor Skrevet 1. mai 2007 #15 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer så mykje, det blir kjempe spennende. Artig for småen og då, å bli onkel og samtidig få ein leikekamerat.
Superlis Skrevet 1. mai 2007 #17 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer så masse:)) Det høres ut som dere går en koslig tid i møte.Lykke til!!
phantomet Skrevet 2. mai 2007 #20 Skrevet 2. mai 2007 Jeg slenger meg med i gratulasjonsbølgen! Så spennende tid dere har foran dere nå. Gratulerer så mye!!!
Tiggywinkle Skrevet 2. mai 2007 #21 Skrevet 2. mai 2007 Så stas:-) Gratulerer så mye til hele familien, deilig med en liten babykropp... Lykke til.
Dailis Skrevet 2. mai 2007 #22 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer så masse, masse, masse!!!!! Så kjempegøy! Utrolig morsomt. Gratulerer igjen! Klem fra
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #23 Skrevet 3. mai 2007 Gratulerer så mye!!!!! Må være en herlig følelse =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå