Gå til innhold

Hva har dere på barna i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle starte en "hva har dere på de små i vogna"-tråd, som om det ikke er nok av de på småtroll hehe.

Her går det for tiden i body, bukse, sokker, jakke med hette, lue og pledd. Har i tillegg vindtrekket på vogna. Vanskelig å vite hva som plutselig er for mye eller for lite synes jeg.

Hva har ditt barn på seg i vogna si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sebastian ligger fortsatt på lammeskinnsfellen (den ser bare så god ut), og har på sokker, bukse, body, tynn jakke/genser og tynn lue. Jeg har med dyna, men de siste dagene har jeg brettet den ned og bare hatt et pledd over han. Vind- og regntrekk har fått fast plass under vogna:)

Skrevet

Camilla ligger også på lammeskinnet, det virker visstnok svalende i varmen og varmende i kulden så det skal gå bra :-)

Ellers har hun på seg sparkebukse og jakke + tynn lue eller body, bukse, sokker, jakke og tynn lue.

Har også med dyna, men i dag var jeg ute med bare pledd.

Har også på vindtrekket, og myggnettingen (hater dyr med mindre enn 2 bein eller mer enn 4 bein, og spesielt om de har vinger :-) (dyr i vann er fritatt fra regelen )

Skrevet

Vanligvis tar jeg på body, sparkebukse, ulljakke og ulllue (tynn). Hun ligger i en voksipose - og det begynner vel å bli i varmeste laget, men foreløpig har det kjentes greit ut i nakken hennes. Dessuten har jo lufta vært litt "skarp", men nå kjennes det ut som om det er i ferd med å bli skikkelig varme i lufta også, ikke bare i sola.

Litt usikker på om vi skal gå over til å bruke skinn og dyne i vogna (vi bruker det inne nå), eller om jeg skal kjøpe sommerdyne til voksiposen.

Her om dagen kom det litt tiss i voksiposen - og da var det greit å ha et alternativ mens den ble vasket og tørket.

Skrevet

hmmm jeg her på Sandra Emilie body strømpebukse bukse ull klær og heddover+ dyne og vindtrekk

Skrevet

Hei,

Tulla har body, bukse, jakke og lue. De siste dagene har jeg latt henne bare ligge under ullpleddet og med myggnettingen over. Masse humler rundt huset så jeg tør ikke annet. Hun er varm nok. Jeg hadde jo dyna fir noen dager siden, men da var hun alt for varm og fikk utslett. Så jeg har tatt av litt og så har jeg sjekket hvor varm hun er nå jeg tar henne oppp. Må nevnes at hun ligger på ullskinn. Virker som det holder henne varm og god.

Skrevet

Amanda ligger i sin fleecepose, åpner den når det vlir for varmt. I den har hun kun på seg inneklær og lue. I tillegg har jeg et helseteppe over vognen, så det blir ganske varmt og trekker ikke noe særlig.

Skrevet

Maja ligger på lammeskinn. Hun har på seg body, strømpebukse, jakke og en tynn lue. Hun har helseteppe og dyne over seg. De siste dagene har leg løftet litt på dyna øverst (både for å skjerme ansiktet mot sola, og for at hun ikke skulle bli for varm. Hun har ikke vært svett når jeg har tatt henne opp.

Skrevet

Vi bruker body og bukse, sokker og lue samt votter. Erica ligger i fleece pose med helseteppe over. Dette tar vi av hvis det blir for varmt. Tror vi snart kan droppe fleecepose og gå over til noe lettere. Bruker også myggnetting mot alle skumle insekter i hagen. Skulle gjerne hatt et slikt selv, jeg. For jeg hater insekter...grøss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...