Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere levert selvangivelsen nå da, jenter???

Jeg er - som vanlig - ute i siste liten. Venter med den til siste helg i april hvert bidige år. Jobber best under press, jeg!:-)

Kladdingen er unnagjort, så i kveld gjelder det å få sendt den inn.

Bedre sent enn aldri! :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;-)

Typist meg også..leverte den akkurat nå.....

Skrevet

Nettopp levert min jeg også! Siste kvelden før fristen går ut, sånn som jeg pleier! Same procedure as last year c",)!

Skrevet

He he, skjønner at jeg er en av de verste kontroll- og listefreakene her når jeg leser dette. Jeg leverte for to uker siden og mekket fradrag for mannen min i forrige uke... Deilig å være ferdig uansett da :)

Skrevet

Jeg har sendt den inn.... mens phantom-mannen driver på i dette øyeblikk... Liste og kontrollfreaken og hennes "tafatte" gemal... *skratter*

Nå nyter jeg et glass vin...mens han svetter.... Oh I like it!!!

Skrevet

Min og sambos ble tatt i går...

Av Gummis herself, of course ;-) Gummismannen fikk imidlertid jobben med å betale inn restskatten innen i dag....

Skrevet

kladding???? gjennomlesning???? korrigeringer?????

leverte i går kveld klokken 22.00... vips pips fiks ferdig på intersprettert.

:-)

Skrevet

Leverte min den 29... Men klåfingrete meg, skulle bare gå inn på altinn. Via mobil og sms.(har noen få aksjer og skulle bare sjekke lite) Hva skjedde!!! Jo jeg greide og trykke meg inn på selvangivelsen, som jeg hadde levert og vips, så måtte jeg levere den inn på nytt....AT DET GÅR AN???...Trodde liksom ikke at det gikk an jeg.

Man lærer så lenge man lever, så nå håper jeg det ikke blir straffeskatt:-(. Sendte sporenstraks en mail til ligningskontoret.... ÅÅÅ hvorfor er jeg så svensk:-))))

Skrevet

Jeg leverer alltid i god tid! I år slapp jeg å ordne Snuldermannens... han er jo blitt egen næringsdrivende, så han har revisor som ordner slikt... Forskjell på folk! Meen.. min unge, surrete 18-åring overlot selvsagt til mor å ordne opp med skatten sin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...