Gå til innhold

Reklamasjon hos Polarn.O.Pyret.Dårlig service?Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;

har en reklamasjon hos Polarn.O.Pyret.En mammatights er gått opp i sømmen foran.Har kun brukt den få ganger,så dette syntes jeg er dårlig kvalitet.Tok med meg buksa i butikken på lørdag.De tok den ikke i retur umiddelbart,men de ville se på den til i dag for å vurdere om de kunne reparere den.....

Greit at de har en rett til å utbedre feilen iht.forbr.kjl...,men vanlig prosedyre i andre klesforretninger er jo at de bare tar det direkte i retur.

Det er jo en forbruksvare og skaper ekstra pes for kjøper å gjøre det slikt.Trodde bytting var temmelig kurant hos P.O.P også.

Jeg blir litt irritert over slikt,for det skaper en del ekstra pes og bryderi.

De ringte i dag og sa at de ville prøve å rette feilen og tar kontakt igjen på torsdag.

Ja,ja.... Jeg syntes det ble mye fuzz ut av en reklamasjon.Har jo et par mil å kjøre for å komme meg dit.

Har noen av dere hatt reklamasjoner hos P.O.P?Og hva synes dere i så fall om servicen?

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe erfaring fra P.O.P, men jobber selv i en serviceavdeling, og butikken har lov til å utbedre feilen... Får håpe de ikke klarer å fikse det da vettu og at sømmen rakner igjen. Ved 3. gang samme feil kan du heve kjøpet, og da kanskje du har fødet allerede...

Hihi, da får du ilbake penger for noe du ikke har bruk for lenger... Smart :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei, synd at du har fått den oppfattningen av PO.P. Har selv jobbet for dem her i Sverige og vår policy er at fornöyde kunder er det viktigste. Särlig når man vet at om man får dårlig service forteller man om det til flere enn om man er fornöyd! Og da gjerne på forum som dette.

Men, de har som hun over skrev lov til å fikse varen för de eventuelt gir ut ny.

Håper at det ikke drar ut i tid, om du har så langt å kjöre hadde jeg sagt det til dem, kanskje de hadde kunne fikse det på en annen måte.

Håper virkelig de klarer å snu din opppfattning av service på PO.P

Og lykke til videre i svangerskapet:-)

Skrevet

Hei! Dette gjelder ikke P.O.P., men jeg opplevde liknende i en annen klesbutikk, de sendte en jakke jeg reklamerte på til forbedring hos en syerske, jeg synes det var helt ok, jeg! Det viktigste er jo at du får rettet opp feilen ved varen, ikke sant? Du kan ev. be dem om å sende varen i posten hvis du bor langt unna.

• 9 måneder senere...
Skrevet

hvis du tar kontakt å hører om de kan sende den tilbake til deg så gjør de helt sikkert det :) syntes ikke det er ille at de fikser en søm jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...