Pianutten Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Til dere som har hatt stikninger nederst i magen og i underlivet...hva er det der for'no egentlig? Vet at lille har lagt seg med hodet ned..men kan det vært at han er urolig og det ekstra trykket på bekkenet som gjør at det stikker til innimellom? Nå det siste døgnet har det vært ganske mye... Og jeg har ikke tenkt å føde enda..har noen uker igjen, så vær så snill og si at det ikke er et tegn på fødsel :-/
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 slik har jeg hatt mye av og. de kunne ikke si sikkert hva det var.. men det er godt mulig at hodet fester seg! så tror du bare kan slappe av..men du kan jo ringe føden dersom du er veldig urolig!!! lykke til.
Tussi og gullgutten Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 jeg kom akuratt hjem fra jm nå... har også hatt det sånn en stund nå, hodet var festet for lenge siden så det hadde ingen sammenheng... hun kunne ikke si akkuratt hva det var bare at det var helt normalt... skulle visst ikke tenke stort på det fikk jeg beskjed om:)
Pianutten Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Takker for svar! Godt å høre at man ikke trenger uroe seg for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå