Cerebro Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Har hørt at Babyline har kommet best ut i en del tester, men er det noe som tilsier at man ikke skal bruke SebaMed eller er disse produktene omtrent like gode? Jeg liker nemlig lukten så godt:-) Hva bruker dere?
selfangerkjerringa Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Vi bruker mesoftkluter, a-creme og NAF badeolje.
Cerebro Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Er a-cremen ment for hele kroppen, eller kun på tørr evt. sår hud? Kan jeg bruke den i kinnene hennes?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 eg bruker babyline produkter- har gjort det på begge mine barn- er kjempe fornøyd. spes zinksalven- den er kjempe god. en stor fordel at det er svanemerket- ingen skadelige eller allergifremkallende stoffer
selfangerkjerringa Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 a-cremen kan brukes som en vanlig fuktighetskrem. Jeg bruker den på stumpen hennes fordi det holder bleieutslettet unna. Jeg bruker også a-creme rundt munnen hennes (sår pga mye gulp).
komplett familie Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 sebamed inneholder parafin og det tørker ut huden, det fant jeg ut etter at jeg hadde kjøpt inn alt i den serien..... er ikke sikker på babyline....
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 babyline shampoo / bad. a-creme på kroppen. seba med tørket ut kroppen til veslemor.
Happy 83 Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 bruker også babylineprodukter og A-creme. Testa ut sebamed badeskum, og da ble han tørr i huden...
nutri Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 hæ? parafin i sebamed? i badeoljen også? (står ikke på flasken) Men kan det tenkes at det er derfor gutten er litt tørr på leggene.... ? hmmm
manonym Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Jeg har kjøpt babyline sine Creme, til tørr hud i ansiktet. Er veldig fornøyd. Kommer til å bruke deres andre produkter etter hvert også.
Gjest Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Vi bruker bare Babyline, og er superfornøyd. Har en jente som har hatt tendens til litt atopisk eksem, men etter at vi begynte med Babyline har vi ikke merket noe mer til det... Så lillebror bruker det også nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå