Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Og hvor mange dager før EL hadde dere sex da?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Har blitt gravid med nr 1 en uke etter 1. dag mens.)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 I foelge mine egne beregninger var det 5 dager foer EL, men jeg brukte bare kalendermetoden saa jeg kan ha tatt feil. Det kan ha skjedd en dag tidligere...altsaa 4 dager. Men koselig var overraskelsen likevel. Kjoeper naa en ladycomp slik at vi kan vaere sikrere neste gang... :-) (Jeg skal egentlig vaere inne paa 3 tri, men sniker meg tilbake til dere noen ganger, jeg...)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Tusen takk for svarene! Har ei veninne som også ble gravid i det hun trodde var en sikker periode. Skal etter neste baby, også kjøpe meg ladycomp, liker ikke verken p - piller eller spiral!
pussycatdoll Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 JA !!!! Med vårt fjerde barn. Vi var egentlig godt fornøyd med tre barn og hadde avsluttet det kapittelet, men.......
r r r Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Vet ikke helt fordi eggløsningen kom mange dager tidligere enn normalt (brukte Pearly). Jeg trodde jo det var sikkert nok og holdt ikke tellingen på når vi hadde sex... Men skjønte med en gang hvor det bar når temperaturen steg mye tidligere enn forventet....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 jeg var jo ganske sikker på at det var en sikker periode ja:) Hadde sex akkurat da mensen var slutt... 8-9 dager før eggløsning har jeg kommet til. (Kjenner godt når jeg har EL for det gjør vondt!). Har jo lest i etterkant at det er godt mulig å bli gravid da...og det merket jeg jo også.. hm. Har tidligere lurt på å kjøpe ladykomp, ettersom jeg tåler prevansjon med hormoner dårlig, og har veldig kraftige blødninger, men når man faktisk har sååå kort periode som virkelig er sikker er det jo ikke mye vits i? Først en uke mens, så fruktbar helt frem til EL og noen dager etter... da er det ikke mange dagene å ha safe sex med sikkre perioder akkurat, hvis man ikke tar med "brannbiluka" også da, men det er no klin spør du meg:) Så her sitter jeg da, god og rund, og venter på tredje (og sistemann!) Nå skal mannen kutte strengen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå