Gå til innhold

Gullfisken er kommet til verden!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille prinsessa mi kom til verden 20 april etter at vi ble satt i gang 19 april. Hun er verdens fineste lille gull som sover, spiser og skriker veldig lite. mamma og pappa er helt forelsket i det lille nurket.

Det hele startet med to modningspiller kl. 12.30 på torsdag 19. Ca 15.30 kunne svake rier kjennes. Dette bare økte på, og ved 19.30 tiden var det vanskelig å sitte stille. Deretter tok det helt av med rier hvert 3 minutt i hele 13 timer. Stakkars mannen min, han sto med varmepute på ryggen min i 13 timer... er så stoldt av han! Jeg gikk oppe hele natta... klarte ikke ligge i senga.

08.45 på fredag 20. ble vi trillet ut på fødstua og fikk lystgass.. himmelriket!!! Der lå jeg å vrei meg til klokka var 12.15, da tok de vannet mitt å da ble det fart på sakene! Pressriene kom som ett skudd. Jeg ble så fortvila da de tok fra meg lystgassen...

Prøvde meg ca 20 minutter oppi fødesenga, men det fikk jeg ikke til i det hele tatt, fikk ikke brukt de sterkeste pressriene til noen ting! krakken ble satt fram. Jeg var dødssliten, da hun endelig sto i åpningen var pressriene borte, og jeg måtte gjøre alt selv. Drypp skulle jeg ikke ha!!! Jeg vet ikke hvor de siste kreftene kom fra, men kl. 13.03 var prinsessa ute. 3650gr, 50cm, 34.5 rundt hodet og 9 i apgar etter 1 minutt.

Vi kom hjem på onsdag og koser oss stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsessa!!

:)

Skrevet

gratulerer så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...