Gå til innhold

Noen her med eget hobbyrom ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere innredet det ?

Noen som har noen bilder å vise frem ?

trenger mange tips og ideer,vi har kjøpt hus og da blir det eget hobby rom på meg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et rom... ikke helt alene.. er også gjesterom, altså en dobbeltseng...

Jeg kjøpte arbeidsbord/kontorbord på Ikea. Likte de veldig godt fordi de er brede/dype. Men angrer litt nå, har tenkt at jeg burde heller kjøpt billig kjøkken, med skuffer og skap under arb.plata.

Har kjøkkenskap over, fordi de er dype nok til å sette inn ringperm og lukke igjen dørene.

Har arb.bordene formet som en U, for jeg savner alltid mer bordplass... Holder fortsatt på å innrede, har mange prosjekter og savner mer lagringsplass...

Igne fasit, men noen tanker rundt egne erfaringer...

Lykke til! Gled deg, deilig med eget rom til alle godsakene!

Skrevet

Jeg har eget hobbyrom, men tør ikke å vise det frem. *lol*

Det er fullt av scrappesaker overalt! Når jeg er i "det" hjørnet, så rydder jeg ikke etterhvert - bare begynner på et nytt prosjekt.

Nå bruker jeg arbeidsbenken, trappen, sofaen, veggen - og gulvet til scrapping.

Skrevet

Bilder blir det nok vanskeligere med, tørr ikke vise frem rommet, et ordentelig roterom.

Jeg har tre bord, klippe og lime bord, sybord og et tegne bord. Klippe og limebordet står midt i rommet som en øy og består av 6 tråd kurv systemer, tre på hver side og oppå har jeg en bred benkeplate. Her kan jeg utfolde meg store og små prosjekter. Sybordet står ved et vindu med godtlys og ut fra veggen, slik at man kan komme til fra begge sider. Tegnebordet er et slik et du kan vippe og står under et takvindu, der er det mest små ting som gjøres. Ellers har jeg hyllesystemer rundt om i rommet for å ha orden i sakene.

Skrevet

Takk for svar med mange tips :o)

Flere som har eget rom `?

Skrevet

Ja, jeg kan vel muligens fortsatt si ja selv om jeg nå etter ankomsten til Eline må dele det med gubben. han ble kastet ut av sitt kontor til fordel for barnerom.

Rommet er veldig lite 2x3 meter. Der det midt på den ene langveggen er vindu (normal str.) og på motsatt langvegg en dør.

Etter som jeg syr en del innimellom ville jeg ha en bred arbeidsplate.

60cm er for smalt. så jeg ville ha 80 cm. Så på de de hadde på ikea men fikk ikke tak i den lengden jeg ville ha og da ville det bli vanskelig å få ett fult funksjonelt bord etter som ved å sette 2 ved siden av hverandre ville jeg ikke kunne bestemme hvor beina på borde skulle stå.

Så jeg fikk bestil meg en benkeplate på MAxbo som er 80 cm bred og 3 meter lang, med andre ord den går fra vegg til vegg på langveggen med vinduet.

PÅ motsatt langvegg på hver side av døra har vi hver vår IVAR reol på 80 bredde og 30 cm dybbde, som går helt til taket.. På min manns side har han også en på kortveggen mot arbeidsplata.

Jeg har i stede skrudd opp 2 lange hyller på min side på "min2 kortvegg de går da bort til Ivar reolen.

Ellers har vi hver vår skuffeseksjon på hjul + at jeg i tilegg har en ekstra med en plate på toppen som jeg bruker til å stryke på når jeg syr. Da triller jeg den i egnet posisjon.

MEn jeg ahr såpass mye hobbisaker at jeg ikke har plass til alle stoffene mine på arbeidsrommet så i gangen rettuten for har jeg lagt beslag på ett skap til alle stoffer jeg har.

Er vel egentlig ikke så mye å se bilder av , men er du veldig innteresert kan jeg jo altids sende deg noen.

Skrevet

Hmmmm hørtes ut som noen geniale løsninger da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...