Gå til innhold

maimammaer, har dere pakket sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda, men har planer om å gjøre det nå snart. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putter oppi litt nå og da:) vanskeli å pakke godbuksa når jeg bruker den, hehe....

Skrevet

jepp jepp..

har bare pakket en godbukse, ammebh, truse, tskjorte og toalettartikkler.... Resten får gubben hente når nurket har sett verdens lys.. bor jo bare ti min fra sykehuset..

Stresser ikke- kamera og helsekort er klart i veska. Veska var det eneste jeg fikk med meg forrige gang!!! Er glad for kamera lå i den!!!

Skrevet

er vell aa regne for en maimamma jeg ogsaa strax! :) er en dag over terminen i dag og tviler sterkt paa at jeg skal faa lokket denne ungen ut iloepet av dagen. :) Men angaaende sykehusbagen saa har jeg pakket litt. :) men det meste av klaer og saant har jeg ikke faatt pakket da jeg har bare 2 bukser som er gode aa gaa i naa. :) Jeg regner meg aa glemme det meste i kampens hete, men det skal nok gaa fint likevel! :)

Skrevet

Jeg bruker også godbuksa. :-) Funderte litt på om jeg skulle kjøpe meg en ny kosedrakt, men vet ikke helt. Vet ikke hvilken størrelse jeg kommer til å bruke etterpå...

Skrevet

Jeg gjorde den klar i uke 35, av den enkle grunn at jeg fødte tidlig sist og glemte så og si alt, derfor ville jeg være tidlig ute denne gang... =))

Skrevet

Hei, har termin 20. mai og har begynt å pakke ned litt! Iallefall de tingene jeg uansett må ha med som papirer, bind, store truser, joggebukse, klær til babissen osv. Ellers tar vel ting som regel litt tid første gang, så regner med å rekke å legge nedi toalettmappe og litt klær :-)

Skrevet

Jeg pakket min i går.. Mangler bare litt småtteri så er den helt i boks :)

Skrevet

ja jeg har pakket.. men er litt små ting jeg må vente med.. har foresten glemt å kjøpe tannkost og tannkrem til baggen,.... så den får jeg kjøpe i morgen!!!

Skrevet

Har kjøpt, og lagt alt klart, men d meste er ikkje pakket ned i bagen enda, tenkte at eg skulle ta d på torsdagen da e eg endeli fødeklar:)

Skrevet

Har pakket noe; føner, joggebukse, stilige engangstruser, ammebh og hentesettet til vesla.

Ellers skal jeg ha med noen t-skjorter og gensere, men ikke noe særlig mer. De skulle visst ha "alt" på sykehuset, deilig!

Skrevet

Jepp, skal føde i mårra, men syns det er litt vanskelig å vite hva man egentlig trenger? Har jo sett en rekke sånne lister med forslag, men syns det virker som det blir voldsomt mye å ta med?..

Skrevet

Jeg skal ikke ha med meg så mye... Sambo får hente i det jeg evt. trenger om jeg mangler noe. :-)

Skrevet

nei, har ikke gjort det ennå...

Tenkte å pakke den nå i løpet av denne uka. Har en stygg følelse at jeg kommer til å gå godt på overtid, men synes det er greit å ha den klar ca 2 uker før.....Kan jo håpe:-)

(har termin 20 mai.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...