Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Heisann. Jeg er 1 gang. gravid og er nå snart i uke 28. Alle har hele tiden sagt at det er så fantastisk å gå gravid. Og når du går på ultralyden og ser barnet ditt for første gang er det en helt UTROLIG følelsen. Og det er i hvert fall spesielt når du kjenner liv for første gang. DA begynner morsfølelsen virkelig å sette i gang. Men for å være helt ærlig (uten å forhåpentligvis virke for kald) så synes i hvert fall ikke JEG at det er så utrolig fantastisk spesielt som alle vil ha det til. Jeg vil i hvert fall ikke sette shyhøye forventninger til andre som venter på denne utrolige følelsen. Jeg gleder meg ihjel til babyen blit født og jeg kjenner jeg er glad i han allerede. Men at det hele kan være en smuuuuuuule oppskrytt er det ingen tvil om. Kanskje det stemmer for noen, men slettes ikke alle.
kleika Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 hej jeg er helt enig med deg ventede osse det skulle være så fantastisk første gang jeg var gravid og endte med at være deprimeret næsten hele svangerskapet,jeg kender mange der synes det er dejligt at være gravid og der er der osse ting der er fantastiske ,men det meste av tiden er det bare tøft synes jeg. det har været lettere denne gangen fordi jeg vidste hvad det drejede sig om og vidste hvad jeg gikk inntil. vil osse lige si at det her med ammning som jeg glædede mig så utrolig til første gang faktisk kan gøre veldig vondt,men det er der heller ikke nogen der fortæller om.tror folk glemmer de negative ting,jeg siger ikke at graviditet er en sygdom ,men det kan føre mange bivirkninger med sig.men det er jo premien i enden der er det hele vært ville bare ønske folk havde været mere ærlige over for mig så havde jeg nok ikke blevet så skuffet i min første graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå