Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg mensenmurringer i mage og i ryggen, og magen var nesten hard hele kvelden, så jeg håpet at fødselen hadde startet. Gikk og la meg og følte meg nummen i hele kroppen, etterhvert fikk jeg frysninger, hvor kroppen spente seg og jeg skalv. Gikk på do og avføringen var løs, fikk til å slappe mere av etterpå og sovnet til slutt. Da jeg våknet i morgen var alt borte. Ingen tegn til fødseln eller noe. Hva kan det ha vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modning kanskje? Hvis ting tiltar igjen ville jeg kontaktet føden.

Skrevet

magesyke... jeg ble oxo akkurat slik for en stund siden da jeg ble smittet av akkurat det på jobben.. litt skuffende på en måte..

Skrevet

Jeg hadde det jo bare denne kvelden. I mårest var jeg helt fin. Håper jeg ikke får igjen skjelvingen da, for det var for jævlig. Fikk slike skjelvinger da jeg fødte føstejenta, men da kom de under de verste riene på slutten av fødselen, så de kan man ikke sammenligne.

Skrevet

Har hatt flere sånne episoder jeg også, var som å lese om meg selv. Men det virker som det bare var forbigående mageonde av det milde slaget.

Skrevet

hei,

det kan også ha vært modningsrier, ifølge jordmora kunne man få dette en periode, også kunne det gi seg og ikke komme tilbake på en god stund (dager/uker). Hadde det også sånn noen netter men nå er det helt borte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...