Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som går på veggen snart? Jeg er 4 dager over, vet at det er andre som er enda lenger over tiden. Men jeg er SÅ utolmodig nå altså, klikker snart for meg. Er sikker på jeg må gå helt til de setter meg i gang 14 dager over, for det har alle i fam måttet. Skulle ønske jeg bare kunne dra til sykehuset og true de til å gi med en modningpille, hehe :-P.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh gud og jeg som bare er 2 dager over....jeg tror jeg må prøve å fokusere på at jeg blir satt igang den 12. mai! Og ikke prøve tenke på hvor treigt dagene går....

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves....er det ikke slikt da! Tror det er viktig å fokusere på alt annet så lenge, selv om det VIRKELIG er vanskelig! Jaja, nå er det snart mai...vi kan jo prise oss lykkelige for at vi slipper å gå høygravide på sommeren! :)

Og tenk for en herlig tid det vil bli å trille rundt på den lille i vårvarmen! Gleder meg masse til det! Hold ut, om ikke lenge er det vår tur!

Skrevet

Bare nysgjerring, har du prøvd noe for å framskynde? Bringebærkapsler feks?

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke tenke på det! Han får komme når han kommer...;)

Han må jo ut før eller senere...hihi. Hender vi koser oss litt med sex i ny og ne, har hørt at det kan fremskynde fødsel....men tror nok det er opp til han lille uansett jeg!

Skrevet

Jeg? Ja har prøvd alt, hehe, bringebærblad kapsler... og te, sex, kanel, hvitløk, varme kluter på brystene, bitter lemon brus, masse biola, hoppe og til og med prøvd å jogge, haha. Desperat her ja :-P.

Skrevet

Ja ingen ting hjelper for meg hvertfall, så det eneste kjerringrådene fører til er at det er tids fordriv ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...