Gå til innhold

Noen som pendler her? Vær så snill og svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud på en jobb jeg har lyst på men som innebærer pendling. Snuppa mi er 8 mnd gammel, og oppstart er om 2 mnd. Pendlingen vil være ca 1 time hver vei.

Er forferdelig usikker på hva jeg skal gjøre nå....... Derfor håper jeg det finnes noen pendlere her som kan si om de synes det går greit eller om det ikke er verdt det.

Please svar meg, må svare ang jobben innen en time......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyens pappa er forresten lærer og ganske fleksibel. Men blir jo mindre tid med lille gullet mitt da.....

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt jobben med mindre det er type kontorjobb hvor du kunne ha jobbet på toget. Mer enn 10 timer borte hver dag er veldig mye når de er så små. Dvs at du knapt får se vesla di i ukedagene med mindre hun er veldig lenge oppe om kvelden.

Skrevet

Takk for svar. Ringte akkurat og takket nei til "drømmejobben". Man får jo litt andre prioriteringer med nydelige , skjønne babyer i huset;-)

Skrevet

Tror jeg ville takket nei selv, nettopp pga mindre tid med babyen. Har selv 45 min reisevei hver vei til jobb, og fått innvilget 1 år ekstra perm for å jobbe nærmere. Som du selv sier; man får litt andre prioriteringer :-)

Skrevet

skal se at "drømmejobben" dukker opp litt nærmere neste gang:-)

Jeg takket selv nei både til å bli prosjektleder på et stort prosjekt og lederstilling pga vesla og minsten i magen. Jeg skal jobbe kanskje 40 år til, men barna mine er bare små i en liten (altfor liten) periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...