mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Eller er dere bare veldig opptatt?? Eller har dere funnet noen andre å leke med??? Synes det er UNORMALT stille her...
phantomet Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Det går vel i bølger når det gjelder aktiviteten her inne. Nå er jo våren her, med alle de tusen tingene å gjøre som ikke innebefatter pc... Og så tror jeg at det er det samme nå etter Holmsbu, som etter treffet på restaurant i november... Da var det også stille en stund etterpå... Men det betyr heldigvis ikke at det ikke tar seg opp igjen etterhvert...
Reveenka Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Er innom som snarest og titter - det er jobbehelg, det er tusen ting som skal gjøres inne og ute og alle ungene er hjemme og er masete i mer eller mindre grad - en av dem er småsjuk, og de andre lar det ikke gå mange sekundene mellom hver gang det skrikes/hyles eller gnåles om at mamma skal ordne ting.... Det er nok det fine været! Vi kan avtale å møtes her sånn i halvti-ti tiden i kveld c",)
Travelmor Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Det er stille ja. Sikkert været og de travle maidager som nærmer seg. Her går det mot konfirmasjon. Veldig fint vær, så jeg for min del holder på å prøve å temme krattet rundt huset:-) Men det er utrolig kjekt å ta seg en liten pause og det er da noe som har foregått på siden her i det siste.
Karomamma Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Å neida, ikke stengt! Her er det vel åpent på god jul og godt nyttår også Det tar bare litt tid å komme gjennom alt som har skjedd når en stakkar har vært borte noen dager.... Tror ikke jeg rekker å svare på alt en gang...
♥Snulder Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Nei da! Ikke sommerstengt... bare litt dibbeferie kanskje ??? Hehe.. det tar seg kjapt opp igjen dette!!
Gjest Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 hallo? hallooooooo????? slett ikke stengt.aldri i livet om jeg tillater det!!!!! har vært på bytur jeg da.men ble litt sånn ekkel tur.fikk jo vite om tragedien som skjedde,der flere ble drept.la litt demper,og jeg titta vel litt mye på enkelte folk..... jeg har bestemt at det ikke får være verken dibbefri eller ferie for noen her.HØRER DERE???? "stirrer strengt" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå