Gjest Mayflower 17.mai ~fødeklar,åj~ Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Juhu alle:) Jeg har i de siste dagene kjent press/trykk på skambeinet,eller inni det på en måte...Kjennes litt ømt/vondt,som om noe trykker fra innsiden.Noen som har hatt det samme? Har ikke hatt noen spesielle plager eller vondt i svangerskapet,så derfor lurer jeg med en gang jeg kjenner noe uvanlig Kan det være hodet som fester seg i bekkenet? Hodet var nemlig ikke festet sist sjekk i uke 37+1. Er nå 37+6,termin 17.mai. Begynner å bli litt spent på om kanskje babyen kan være på tur:)
pipp 07.05.07 Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Kjenner til det der.. er skikkelig ubehagelig.. Jeg kjenner det spesielt når jeg reiser meg opp fra sittende eller liggende stilling og hvis jeg snur meg i senga.. Er vel såkalt nedpress?? Får håpe det er beibi på tur!! =) Lykke til!
har fått lita pia Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 jordmora mi sa det var en type bekkenløsning...
(Muskat) Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Bekkenløsning. Har hatt de samme smertene siden uke 17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå