Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Er det noen her som har begynt å pakke bagen til dere skal reise til sykehuset? Eller forbereder den`? Evn hvor mange uker har du igjen?
Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Her kan du lese hva folk vil ha med seg http://www.barnimagen.com/forum/thread/8991466
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 jeg er i uke 27.. og sist pakket jeg ikke bagen før jeg var i uke 38 og det gjorde heller ikke jeg helt ferdig.. det var samboer som pakket den ferdig da jeg måtte på sykehuset på termin! Det er er bare å sa det man trenger i nærheten. og si kanskje til din kjære eller nære.. hva du ønsker.. om du ikke for pakket selv. Jeg skal nok vente litt til..sånn uke 35 kanskje.. så kan jeg starte med å kjøpe det jeg trenger... om baby kommer før. så får vi bare fikse det! Stelle veske men alt du trenger og liker! Varme sokker Og noen klær til deg og baby kosetøy tøffler Bind Ammeinnlegg lesestoff om du liker... tror ikke man får tid til det hehe babyteppe smokk ammebh gode truser fuktighetskrem leppomade vannflaske kamera/video kam evt liste hvordan du gjerne vil at fødselen sakl gå! det viktigste! har jeg glemt noe da!?
Gjest Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Denne kopierte jeg her en gang.... ~Permen (med helsekort og diverse) ~Liste med tlf nummre til de som skal ringes og smsès ~Slippers til dusjen og tøffler/ullsokker. ~Videokamera/fotoapparat.Evt film og lader for de som trenger det ~Tannbørst-/krem,shampoo,hårbørste,ammeinnlegg/bh,brystvortekrem,og føner (til underlivet etetr fødsel-ble anbefalt det) ~Store myke bind og truser ~Hentesett til den lille(sparkebukse,jakke,lue og sokker)et par bodyer og bukser,teppe, ~Bilstol ~lypsyl og fuktighetskrem (tørr luft på sykehuset) ~Myke,gode klær + litt freshere klær. ~Skrive saker-(ei lita blokk og penn) ~en pakke frokostjuice,frukt,matpakke til samboern.
*RutIetutt* Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Er 28 uker i morgen og har ikke begynt å tenke på sykehusbagen enda;o) Men vet sånn noe lunde ut i fra forrige gang hve jeg skal ha med og ikke...kommer nok ikke til å tenke mer på det før to-tre uker før termin.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Kommer til å pakke den rundt uke 30. Kanskje det er litt tidlig, men sist ble jeg lagt inn på sykehus i uke 33 og det var greit å ha ting klart. Ihvertfall forbrede ting litt.
ana baroma Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Har du ikke begynt å pakke enda???? Hjelpes, her er containeren pakke ferdig forlengst, så jeg har en fiks ferdig fødestue stående klar rett utenfor porten. Jeg er tross alt i uke 23... eller var det 24? Herlighet, følger ikke med på min egen graviditet engang:)) Er vel såpass gammel at alzheimern slår inn... Ukene går fort, så det er like greit å bli ferdig med det. Selv Se og hør pakkes ned, et nytt for hver uke:) Sånn at jeg ikke mangler lesestoff når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå