mamma til 3:) Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Våkna i natt med den vonde ryggen, en mage som strammer seg så og si hele tiden... Kjennes ut som jeg har mens smerter... Hadde d så vondt i natt att jeg var usikker på om jeg kom meg opp av senga.. Og nå har d i grunn bare blitt verre... Sist fødsel kjente jeg ikke åpningsfasen elr noe... Og når jeg ringer føden for å høre, klarer visst ho jordmora å vite at jeg ikke hadde åpning elr at d var noe på gang.. Åssen i helvete kan ho vite d?? Når jeg ikke kjente d sist? Sitter her alene og skulle henta sønnen min i dag, 3 timer i bil... men d fikk jeg ikke lov til, men å ta meg inn på sjekk.. NEIDA!!!!!!
Gårdsspire Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 ring en gagn til og forlang å få snakk med noen andre.
mamma til 3:) Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Fikk beskjed om å ringe en time senere.. og d gjorde jeg.. da ville de ha meg inn på sjekk... lå der m registreringa på magen og hadde jo tak MANGE ganger og de var jo sterke... kjempe koselig jordmor som tok meg imot.. så var d vaktskifte og ho nye jordmora skrudde av maskina etter 5min.. Når jeg ved sist fødsel ikke kjente åpningsfasen blir jeg litt skremt av at jeg har tak i magen 4ganger på 10min.. men har d vel ikke vondt nok, så ender vel m hjemmefødsel:p
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Huff da! Vet ikke hva jeg skal si for å trøste?! Ønsker deg bare lykke til!
Gjest Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Skjønner at du er sint og skuffet over en slik behandling. Vi trenger å føle at vi blir tatt på alvor. Når det er sagt så er det ikke sikkert at dette behøver å bety rask fødsel denne gang. MIn første fødsel var som din. Kjente ikke noe til åpningsfasen. Hadde litt mageknip og ringte føden fordi jeg var 15 dager etter termin. De mente jeg skulle inn for å sjekke, og da hadde jeg full åpning og var klar for å presse. Ingen smertefull åpningstid med andre ord. Andre gang var det helt annerledes - hadde da ordentlige åpniongsrier. Uansett bør du jo ha lav terskel på å ringe føden da, drit i om du føler at de ikke tar deg på alvor - du vet best!! Lykke til.
mamma til 3:) Skrevet 30. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2007 Har fått beskjed om å ta kontakt med en gang jeg kjenner noe.. og når jeg har 4 tak i magen på 10min (altså tok bare tiden i 10 min), så skal du føle deg dum når du ringer.. det er ikke noe gøy. Jaja.. sitter her m takene i magen enda.. drit sliten, men skjer ikke noe... så lurer på hvor lenge jeg må gå å ha d vondt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå