Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Og har god erfaring med dem? Jeg holder på å bli gal, det er en ting jeg må vite..... Klarer ikke å finne roen før jeg har ordnet opp i dette.... På forhånd, takk!
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg har bare hørt om spåtorget eller hva det nå heter, de virker som svindlere som tar seg betalt for folks ulykke..... forferdelig. Ellers så vet jeg desverre ikke om noen 'seriøse'
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Skal noen spå deg, må de fysisk møte deg. Ellers er det bare humbug. Jeg spår selv i tarot-kort, men dette gjør jeg kun privat da jeg ikke ønsker å gi folk falske forhåpninger, og i hvertfall ikke tjene spenn på det! Alle kan ta feil! Men stol for all del ikke stol på disse teletorg-tjeneste folka. For det er bare sludder. Utover det er jeg sannelig ikke sikker, men skulle du snakket med noen burde du ha kontaktet snåsa-kællen. Du kan jo prøve å kjøpe bladet medium. Der står det muligens noen annonser.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Men du? Kjære deg... Kan ikke du spå meg, hvis du får bilde, fødselsdato osv? Er desperat nå... Vet at alle kan ta feil, og skal ikke ta det alt for seriøst! Må bare ha svar på en ting.. Vær så snill??
susse venter novemberbeibi Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Det er fult mulig å bli "spådd" over tlf. http://www.utdrivelse.no/ Sjekk ut denne, han er MEGET dyktig. Han var foresten et av mediene i åndenes makt på tv norge. Det finnes forøvrig mange dyktige kanaliserere, men styr unna di såkalte spå damene du finner annonser på i aviser o.l. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Men, du... Det sto ikke hva det koster å ringe han.. Jeg spør bare fordi noen ganger er det jo nesten 40 kr pr min.. Vet du ca hva det vil koste? tusen takk for tipset!!
susse venter novemberbeibi Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Joda, gå på kurs og aktiviteter oppe på siden, da kommer du til priser på tjenester. Koster 450,- for 1 time fra vanlig hustelefon:-)
svana72 Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 http://www.spiritualist.no/ Heisann skjekk ut denne siden her er det noen linker til seriøse medium å synske osv.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå