måken og vesla Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 I dag har vi vår første dag alene (dvs. at pappan har begynt på jobb igjen). Jeg syns det virket litt skummelt, men foreløpig går det bra. Vi har allerede vært på helsestasjonen og sjekket navlen, og nå skal vi begge spise litt før vi går ut på tur i sola. :-)
phantomet Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Kos dere masse! Første dagen alene er en milepæl! Du er superflink! Nyt solen, babyen og mammafølelsen. Det tar litt tid før alt føles naturlig og "vanlig" men i etterkant kommer du til å savne den første usikre, delige, nye følelsen som du har akkurat nå...merkelig, men helt sant!!
Millapril Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Kos dere med første dag alene! Det går så fint så. Jeg husker min første dag, da jeg sto der med vesla og tenkte "jaha, hva gjør vi nå da?" Men det har enda ikke vært noe problem å få dagene til å flyyy avgårde for å si det sånn. Lykke til, dette går så bra så!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Det er litt skummelt å plutselig være alene, men så ser man at det går jo bra, og da er alt kjempefint. Kos dere i sola .-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Oj smileansiktet mitt hadde mista et øye! :-) Sånn, det var bedre.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Første dagen alene er kjempeskummel :-) Men det går så bra så, og en trilletur i det flotte været er jo bare kjempekos. Kos dere masse :-)
Solstråle72 Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Vi har også hatt vår første dag alene i dag! Jeg lurte også på hvordan det ville gå, men det har gått kjempefint hittil. Nå er det ikke så lenge igjen til Patrik kommer hjem. Tiden har faktisk flydd. Gutten har heldigvis sovet litt i dag, så jeg har fått slappet av også. I går var han våken hele dagen, hadde nok litt vondt i magen sin, så han ville ikke legge seg til ro.
Bellen^2 Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Hehe, husker fortsatt min første dag alene:) Sebastain hadde vært superflink hele morgenen og ikke skapt noen problemer for mammaen sin, så plutselig, og for første gang, kastet han opp en hel pupp. Jeg fikk vasket hele ungen, meg og sofaen, og så fikk jeg den store skjelven og nærmest gråt i telefonen til Øivind. Det er godt å ha disse mannfolka til å roe ned nervene av og til;) Kos dere ute i sola! Dette klarer du helt flott:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå