Gå til innhold

bryster-større eller mindre etter amming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har blitt større.

Skrevet

Mine ble først større etter fødsel. Da jeg sluttet å amme allerede 2 mnd etter fødsel, og melka ble borte, ble de mindre igjen. Så nå er de i samme str som de var før jeg ble gravid.

Skrevet

Større - går det ann? Ja, takk:):):)

Skrevet

Mye større! (og lengre...) Jeg ammer enda da, så vet jo ikke hvordan de vil se ut etterpå!

Skrevet

Større vet jeg ikke, men de henger lenger ned på magen enn før. Hehe...

Skrevet

Hehe, samme størrelse, men lengere :-p

Skrevet

Under amming: større.

Etter amming: Som to vrengte bukselommer... ;)

Skrevet

Mine har gått fra små til ingenting... Ammet i 11 mnd.

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvor lenge man ammer også...

Skrevet

Etter første graviditet: E. Under amming: F. Tilbake til E etterpå. Nå ammer jeg barn nr. 2, og er oppe i F denne gangen også. Håper de krymper helt til D etterpå :/ Vil ikke ha disse svære puppene.

Skrevet

Mindre etter førstemann i hvert fall. Brukte A-cup før amming da, og fylte nesten ikke ut A-cup etter endt amming. Lurer på hvor det skal ende denne gang...silikoninnlegg, kanskje!?

Skrevet

Hah...de ble ihvertfall ikke større nei... :( Bruker samme bh str som før amming, men puppene har liksom skrumpet sammen... Og jeg ammet bare tre mnd så er spent på en eventuell neste amming...

Skrevet

Ha ha ha....ler meg skakk av å lese her

Kansje litt tragikomisk?

Skrevet

Brukte B-cup før jeg ble gravid, og nå etter 3 barn og 2 stk som ble ammet i 8 mnd hver, er di mellom D og DD, så di trenger absolutt ikke å bli mindre, selv om det kanskje er det som er mest vanligt??

Skrevet

De ble i alle fall lengre...

Skrevet

Banan- pupper!!!He he

Skrevet

mine har blitt mindre... men dog bittelitt slappere ..hehe:)

Skrevet

Mine ble faktisk større. Jeg gikk fra A til Cda jeg fikk jenta mi. Etter amminga var ferdig, hadde jeg gått ned til B og der blei jeg. Håper det blir slik etter tredjemann også. Puppene var ganske fine faktisk etter 18 mnd med amming på begge de eldste.

Skrevet

mindre og slappere! huff det er fæææææælt!!

Skrevet

HVA ER VAKREST?

BANAN ELLER LEFSE-PUPP?

Skrevet

banan - pupper er selvfølgelig mest sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...