Gå til innhold

Blir så oppgitt (syte) Noen med samme erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden tirsdag forrige uke hatt sterke kynnere, i perioder regelmessig. Torsdagen ble de enda verre (regelmessig i to timer) og slik kommer de og går, men bare noen få om gangen, før det gjerne blir pause på mange timer.... De er verst på morgen og kvelden, jeg gjør lite fornuftig for tiden, så det er ikke stress...

Hvor lenge skal det være nødvenig å gå slik da... ?? Det blir bare slitsomt dette selv om jeg ikke går med smerter konstant. Har to uker igjen og jeg har i løpet av helgen fått mye vondt i ryggen og magen (utenom kynnere) Får ikke sove om natta lenger og brystene lekker bare mer og mer....

Er det flere enn meg som opplever slik for tiden...?? noen som vet hvor lenge jeg kan regne med å gå slik med disse drit vonde kynnerene?

Jm mente det ikke burde ta så lang tid, men hva hun mente med det ville hun ikke si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik siden påske nå, om det kan være en trøst - en mager en i alle fall. Forrige gang holdt jeg på slik i 3,5 uke før babyen endelig kom... Skikkelig slitsomt, og det tærer på humøret, mest pga søvnmangel. Og det blir jo egentlig ikke mer søvn etter fødsel. Nå er jeg over termin jeg da, gikk en uke over sist med nr to også. Med nr en hadde jeg det ikke slik, da kom det vonde kynnere som kom og gikk, og så gikk vannet 24 t etterpå, og halvannet døgn deretter var ho ute :-)

Skrevet

Ja, så da får jeg bare belage meg på å gå noen uker til slik da...min forrige fødsel startet med vannavgang i uke 36+4 så hovedmålet mitt var å komme meg til uke 38 ihvertfall... Og det er jeg i morgen, og siden jeg begynner å slite med så mye annet synes jeg det er greit om babyen kommer snart. =))

Og dessuten blir jeg så møkkalei av alle som forventer at jeg føder like tidlig denne gang...

Skrevet

Ja jeg vet! Jeg er også veldig plaget nå, vært det i to uker, og det er først og fremst derfor jeg er så lei også.

Det er ikke sikkert du går noen uker til, slikt som dette er jo veldig variabelt! Og ved 38 uker kan jo babyen gjerne komme da, det gjør ikke noe ;-)

Skrevet

nei, det er sant det... Håper det kanskje skjer noe i løpet av uken... (fullmånen 2.mai =))

Til helgen har vi barnevakt også, så det hadde jo passet så fint med en fødsel da... =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...