catine Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Har en gutt på snart 3 mnd. Han har hele tiden våknet ca. hver tredje time på natta for mat, men i det siste så tror jeg han egentlig våkner pga at han vil ha kos. Han spiser veldig lite (ammer han) og så sovner han ved siden av meg i senga vår. Der ligger han i ca. 1-2 timer før jeg legger han i egen seng, eller så sover han der enda lenger.. Jeg har prøvd å gi han smokken i sin egen seng før jeg tar han opp for mat, men han er jo lysvåken og får liksom ikke sove igjen- så det blir til at jeg tar han opp og ammer han til han sovner igjen. Noen som har hatt det lignende? Hva er deres råd. Tror han kunnet sove lenger uten mat, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å gjøre det....
komplett familie Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 det jeg har gjort er å amme han i en stol og legge han ned i egen seng rett etterpå, så han vet at det ikke er noe kos å få på natten. har hatt perioder her også hvor jeg føler han kun vil ha kos på natten, men jeg ammer han for det om det så kun tar noen minutter før han sovner. De er jo tross alt så små kun en gang. vet ikke om det var til hjelp, men det fungerer her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå