Gå til innhold

i natt tok eg avgjørelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å være sterk med tanke på fødselen,men etter utallige våkenetter og ANGST,kjente eg d i natt,eg takle d ikkje.min første fødsel føltes grusom,med nr to ble d hastekeisersnitt,og føltes enda verre.har ikkje glømt detta femten år etterpå,men trudde eg sku klare å være tøff.sikkert mange no som tenke:førr ei pysa.men eg kjenne at når natta kjæm,får eg panikk.veit at eg får innvilga ks,førr eg har vært på sykehuset på samtale,men da ville eg ikkje.no når d e fem uke igjen,klare eg ikkje å skyve redseln bort lenger,og må bare innse at eg ikkje e tøff nok.PINGLA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er kanskje ikke den rette til å svare på dette men...er min første å jeg er nervøs jeg oxo...har som sagt ik opplevd en fødsel ell d som kommer til å skje framover.

Jeg øsnker deg iallefall lykke til. Du klarer nok dette oxo =)

Klem

Skrevet

Du er ingen pingle om du velger KS! Jeg erfarte hasteks med nr en etter en lang og hard fødsel. Jeg måtte i flere samtaler for å klare å presse ut nr to, og ho kom med vakum pga en lang og hard fødsel... Jeg er nervøs nå, og drøyer det like lenge denne gangen ber nok jeg også om ks etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...