Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia vennen! Leste på skravle at du sniktitter litt på 3. tri du også. *fnis* I dag tidlig var jeg der inne og smygså litt. Er jo bare 3 uker igjen på 2. tri for min del og enda mindre igjen for deg. Har ikke vært på 3. tri siden jeg annonserte at jeg var gravid. Hihi, var der litt tidligere enn normalt jeg vettu.

Blir rart og se innlegg om slimpropper og fødser. Men også et kjempegodt tegn på at fødselen nærmer seg (wææh) og at vi snart har vår lille små i armene. Yessss!

Står det bra til med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gode venn li-li :)

Msn funker ikke i dag, så får ikke vært innpå der. Typisk altså, nå har du kanskje hatt tid til å skravle litt også?

Har det egentlig kjempetravelt nå, skal på jobb om få strakser, og ser ut som et troll her jeg sitter..

Haha.. Jeg husker at du var innom 3.trim da du ble gravid ja..

Husker jeg mobba deg litt for den "blemma"..

Gleder meg helt vilt til jeg kan annonsere at jeg skal på 3.trim, da føler jeg meg enda mer sikker på at det skal gå greit, at jeg skal få bli mamma.

Du vet jo jeg er evig optimist.. Haha.. Kan vel ikke bli mer ironi enn det.. ;)

Håper å fikse msn i dag, så kan vi kanskje skravle senere i kveld?

Ellers er alt bra med meg nå. Jesper har vært snill med mamman sin og skapt lite bekymringer i de siste dagene. Håper han fortsetter i det sporet.. :) Håper at alt er bra med deg og lillenurket også :)

Slenger en liten tafs din vei. :):) KLEM

Skrevet

Hahaha, tafs i vei :o) Så lenge det er deg er det bare koselig!

Så bra du er trygg på at Jespersen har det fint i magen nå for tiden. Han har jo sikkert hatt det supert der inne hele tiden men godt å slippe å bekymre seg. Det tar på kreftene til en vordende førstegangs mamma det. ;o) Går ut i fra at han gir deg livstegn hver dag nå og det er jo bare helt supert! Men fortvil ikke om han virker litt stille en dag heller.

Nurket mitt (a.k.a. "Turneren") har turnet MASSE rundt i magen både i går og i dag. Og i går satt jeg å så på at magen beveget seg for første gang. Var kjempestort og det er så godt å kjenne at hun beveger seg og sparker flittig inni der. Vi gleder oss til å se henne på ultralyd om en uke. Vi venter med å kjøpe inn mer rosa til etter ul i tilfellet det gjemmer seg en liten gutt der. ;o)

Synd at du ikke kom deg inn på msn i dag... men mulig jeg tar en tur innom i kveld.

Har du begynt på shopping spree enda du eller? Vi har fortsatt bare kjøpt klær, men jeg har nå sondert terrenget etter sprinkelseng, sengetøy, stellebord, ammepute mm. :o) Og barnevognen skal vi bestille til helga. :o)

Vi snakkes snart, my dear.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...