Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Har nettopp satt inn en, noen som har hatt en stund og vil dele erfaring med den??
krabbe Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 jeg hadde p-stav i ca et halvt år og var egentlig ganske fornøyd. hadde ikke mens når jeg hadde den inne, men etter noen måneder begynte jeg å få kviselignende utslett på kinnbena ut mot tinningen. valgte derfor å fjerne den, og utslettet forsvant. men dette er nok veldig individuelt
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk satt inn p-stav i november 2005. hadde sporadiske blødninger i nesten to mnd og vurderte å fjærne den! Men legen sa at jeg burde gi den hvertfall 3 mnd før jeg bestemte meg, og det er jeg glad for!! Ingen menstrasjon og jeg gikk ned 6 kg de første 4 mnd uten noen livsstilsendring!! Jeg hadde staven bare 7 mnd for da bestemte vi oss for å prøve å få barn... det tok bare tre uker fra staven var ute til spiren satt så det gikk litt fortere enn beregnet! Nå har jeg en prins på snart 4 uker og skal sette inn ny stav i løpet av et par tre uker! Lykke til, og gi den tid viss du blir plaget med blødninger... viss de ikke er for store selvsagt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå