Gå til innhold

Erfaringer med p-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp satt inn en, noen som har hatt en stund og vil dele erfaring med den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde p-stav i ca et halvt år og var egentlig ganske fornøyd. hadde ikke mens når jeg hadde den inne, men etter noen måneder begynte jeg å få kviselignende utslett på kinnbena ut mot tinningen. valgte derfor å fjerne den, og utslettet forsvant. men dette er nok veldig individuelt ;)

Skrevet

Jeg fikk satt inn p-stav i november 2005. hadde sporadiske blødninger i nesten to mnd og vurderte å fjærne den! Men legen sa at jeg burde gi den hvertfall 3 mnd før jeg bestemte meg, og det er jeg glad for!! Ingen menstrasjon og jeg gikk ned 6 kg de første 4 mnd uten noen livsstilsendring!! :) Jeg hadde staven bare 7 mnd for da bestemte vi oss for å prøve å få barn... det tok bare tre uker fra staven var ute til spiren satt så det gikk litt fortere enn beregnet! Nå har jeg en prins på snart 4 uker og skal sette inn ny stav i løpet av et par tre uker! :) Lykke til, og gi den tid viss du blir plaget med blødninger... viss de ikke er for store selvsagt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...