Gå til innhold

Hinnaklinikken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært å toke 3D der? Hvor mange uker var du/dere når dere var på 3D? Fikk dere bilder med farge eller bare svart/hvit? Vurdere å bestille en timer der nå, sånt at jeg får komme der nå jeg har komt i uke 26.. Var på ordinær UL hos Dr.Ørn, fikk da med meg et 3D bilde uten farge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ligger Hinnaklinikken???

Skrevet

Har hørt at det finnes en Hannaklinikk i Stavanger.. Men er kanskje ikke den det er snakk om?

Skrevet

Hinnaklinikken ligger på Hinna i Stavanger. Jeg har vært der til ultralyd, sist var i uke 15, og da prøvde hun 3D også, siden hun nettopp hadde fått den nye maskinen. Det ble utrolig bra, så det lille fjeset så godt, folk som har sett det har vært så imponerte over at det er så tydelig allerede så tidlig i svangerskapet. Fikk i farger, og hun legger også bildene over på en CD som du får med, i tillegg til at de blir printet ut. Skal tilbake nå om noen uker, da er jeg i uke 28, var visst rundt uke 26-28 de anbefalte for å få de fineste bildene, selv om jeg er kjempefornøyd med dem jeg har fra uke 15 : )

Skrevet

hei! ringte idag å fikk time den 13juni, så da er jeg 28uker :) så nå sitte jeg å gleder meg kjempe masse.. å så kjekt at vi får bildene over på en CD, trodde jeg bare fikk bilder jeg :) men da har jeg iallefall noe å se fram t ;o)

HI

Skrevet

Fikk du time 13 juni fordi du da er i uke 28, eller fordi det ikke var noe ledig før da?

Må ha time 14 eller 15 juni, er bare da jeg er i stavanger..

Skal ringe dem onsdags morgen, får håpe jeg rekker det:-)

Ble foresten også tipset om en Dr Berg på madlagården, men finner ikke nr dit på gule sider. Hvet du kanskje hva jeg må søke på?

Skrevet

Hva koster ultralyden foresten?

Skrevet

hei! jeg fikk time den 13juni for at di hadde isje ledig før d, men di hadde en ledig time den 14juni viss ikke noen andre har fått den nå.. men hun sa at folk sto i kø for å få 3D så d gjelder å vær tidlig ute :)

kan d vær Dr. Bergh Johan? han holder til på madla tlf: 51 59 97 87

UL kosta 900kr..

Skrevet

Tusen takk, da prøver jeg han om jeg ikke får time på hinna klinikken:-)

Er fra nord.norge, men sambo er i stavanger på kurs. Så han går glipp av ordinær UL, derfor reiser jeg ned å tar privat så han får være med:-)

Skrevet

d va jo koseligt ;o) men har dere ikke priv UL der oppe? har ei venninna der opp så jeg prøver å overtale til å flytte tilbake hit, kanskje du kan ta henne me deg? hehe..

Skrevet

Nei tror ikke vi har privat Ul i tromsø, har ikke hørt om det ivertfall.

Har 3D ul på UNN (sykehuset) men det er vist bare enkelte som får 3D.

Var med veninna mi på 3D, og det var helt fantastisk:-)

Ja bare gi meg navn og nr, så kan jeg kidnappe henne å putte henne med meg i bagasjen! LoL

Skrevet

hu bor på dønna så d va ett lite stykke unna, søren å altså :-D haha.. fikk bitte litt 3D på den ordinære UL men han var for liten så bare gjemte han seg, den luringen.. men ska bli kjekt å få se kem han ligne på i uke 28, sikkert meg :P hihi..

Skrevet

Ja Dønna er mye lenger sør, regnes vel kanskje som i midt-norge?

Så helt klart ansiktet på lille Odin på min veninnes UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...