Gjest Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Vi gifter oss i beg av august og planlegger å bli gravide så snart vi kan... Jeg har vært verpesjuksånn omtrent siden han fridde for et år siden, og har enormt lyst til å bli graid så fort som mulig. Jeg går og tenker på om det er noe alternativ å bli gravid før bryllupet, jeg har EL i disse dager og det er 3 mnd til bryllupet. Kanskje skal vi begynne å prøve allerede nå?? Det er mange rundt meg som er gravide, fikk i går vite om venninne nr 4 som venter barn i løpet av høsten. Blir nok litt påvirket av dette. Jeg argumenterer hele tiden for og imot, og er i ferd med å bli litt smågal!!! Noen andre som har det sånn??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Heisann. Jeg har det også sånn (vi faktisk), men så har jeg lyst til å skåle i champagne og bli litt brisen i bryllupet og da, så her blir det nok til at første runde med ubeskyttet sex blir på bryllupsnatta Hehe
Gjest Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg har også tenkt tanken, ja ) Men tenk om du blir skikkelig dårlig de første månedene? Det har man aldri noen garanti for.... Jeg har hørt et par skremselshistorier, så vi venter.
Gjest Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Dere har så rett, så rett begge to! Litt chamapgne og rosevin i bryllupet har jeg også lyst på! Og så skal vi på bryllupsreise en mnd etter bryllupet (Italia) Og jeg vil da gjerne drikke vin og spise forskjellige oster uten å tenke på om de er pasteurisert eller ikke... Så vi får bare vente, men tenker nok at vi prøver på første el etter bryllupet! For ikke å snakke om bryllupsnatta
Gullblomst Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Hei! Jeg skal gifte meg om 16 dager og er ikke gravid, men vi har forsøkt å bli gravid i over ett og ett halvt år. Jeg har tenkt som så at blir jeg gravid, så er det en så stor glede at det ikke spiller noen rolle om jeg ikke får drikke i bryllupet, eller at jeg kanskje er dårlig på den store dagen. Nå blir det nok ikke slik i mitt tilfelle, tanta kom i dag. Men hadde jeg vært gravid, om det så hadde vært 6 uker, 3 måneder eller 7 måneder på vei på bryllupsdagen så hadde det ikke spilt noen rolle for min del. Jeg ville bare vært lykkelig!
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg hadde det sånn. Har veldig lyst på nr 2, men etter å ha hørt på de rådene jeg fikk her inne, så valgte vi å vente til etter bryllupet. Jeg har lyst til å kunne drikke litt, og slippe å være kvalm og uvel - eller ha andre plager på den store dagen(man vet jo aldri hvordan svangerskapet blir). Vi gifter oss i juni, og begynner med babymaking samme måned;-) Lykke til med valget!
jente,jente, ? Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Join the club Jeg har såååå lyst å slutte på pilla og begynne prøvinga på nr. 2 NÅÅÅÅÅ!!! Vi gifter oss i juni, og kommer nok til å kaste pillebrettet etter det.. Vil ikke være gravid brud nemlig.. Ikke at det er noe galt i det, men jeg vil ikke.. Så håper det klaffer i løpet av høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå