Gå til innhold

3 dager på overtid-for sent å prøve akupuntur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd akupuntur for å sette i gang fødsel?

All info mottas med største takk!!

Nå er jag snart villig til å prøve hva som helt!

Hilsen VELDIG fødeklar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på, jordmoren min anbefalte meg det nå, og jeg er 4 dager på overtid. Men har jo lest at man bør begynne i uke 35.

Skrevet

Hei,

det er for sent å begynne med modningsakupunktur (må gjøres et par uker før fødselen og forbereder indre musklatur på fødsel mm), men en flink akupunktør kan sette nåler for å få igang fødselen også, så det har jeg tenkt å prøve hvis jeg går over tiden! Det beste er å gå til en akupuntkør som også er jordmor, så de vet nøyaktig hvor de kan sette og ikke. Vet om mange som har hatt god effekt av akupunktur når man har gått over tiden! (bortsett fra at man jo ikke vet hvordan det hadde gått hvis man ikke hadde prøvd da hehe)

Skrevet

Jordmor sa til meg at hun ville sende meg til sykehuset etter kontrollen paa onsdag for aa bli strippet og eventuelt proeve akupunktur... saa jeg veit ikke. men da er jeg 3 dager over terminen

Skrevet

jeg er 40uker i dag og fikk modningsakupunktur av jm.Hun sa at det kunne sette i gang fødselen,slik at jeg fikk rier eller at vannet gikk.Men skal tilbake på onsdagen.

Til noen var det nok med en gang mens til andre så måtte det noen bhandlinger til sa hun.Så vi får se da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...