nutri Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 hvis alt har grodd og ser fint ut inni der skulle vel det gå bra. MEn må jo sjekkes av legen først, og du trenger resept på spiralen.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Legen min sa at det var lurt å vente til 3 mnd etter fødsel,da det en sjelden gang hente at spiralen kunne gå igjennom livmorveggen,hvis en gjorde det før,men det var bare en sjelden gang påpekte hun.
Lykkepiller Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk kobberspiral på 6 ukerskontrollen. Gikk fint det!
selfangerkjerringa Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Vanligvis ønsker legen å vente til 8-10 uker etter fødsel. Du får med resept på 6-ukersen og kommer tilbake etter noen uker.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk også beskjed om å vente til 12 uker etter fødsel. Skal til legen torsdag og sette inn kobberspiral......... Gruer meg litt for jeg har aldri gjort det før... Gjør det vondt når den settes inn og etterpå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå