Sabina og gjengen Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hvilket klokkeslett passer best for dere? 12/13?? Skriv dere på
St.Sunniva Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Skulle ønske jeg kunne komme....hadde vært koselig å snakke med noen i samme situasjon. Bare at det er så tiltak å reise inn til Oslo. Dyrt med parkering, dyrt med tog....passer ikke inn for meg med min økonomi om dagen :-)
Ane** Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Jeg har veldig lyst å være med... Så foreløpig er jeg det... Men må se ann litt nærmere torsdag, og gir ny tilbake melding da uansett hvordan det blir.. 3 uker til termin med nestemann, og bekenløsning så det holder.. Så er ikke alle dager det er like greit å komme seg ned til bussen
Hidjey Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 jeg vil, men flytter ikke til oslo før 15. mai...
Sabina og gjengen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2007 hvem kommer imorra? Jeg håper flere enn meg og knøttet, hehe.. Vi tar et treff til om ikke så lenge da vettu Hidjey og Marcus:)
Sabina og gjengen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2007 si 12 da:) hvis ikke det er umulig for noen?!?
Fisk med CV Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Utenfor inngangen da? Ikke noe poeng å bestille bord om vi bare er noen få som dukker opp. Møt opp da folkens!!!!
Sabina og gjengen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2007 sant nok:) gleder oss, vi har aldri vært på treff før så dette blir moro:)
Mamsen86 Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Hmms.. Me is very, very blakk!!! Spørs om jeg har fått noen penger til i mårra.. Jævla duste DNBnor driver å surrer HELE tiden! (Og NEI - det er ikke MIN skyld. Min konto skal være UMULIG å overtrekke..) Har liksom minus 428 kr der.. Så vi får sjå!
Sabina og gjengen Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2007 håper du få det til snuppa:) må jo få møtt snuppelura snart:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 hei, jeg sa at jeg skulle komme. men så snakket jeg med NAV i sta også har jeg fått time der i morgen. ser ut som om jeg får barnehage plass i nærheten alikevel :-) derfor jeg skal på NAV, og den skjansen kan jeg ikke la løpe fra meg, sorry. blir med neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå