Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Sitter her om bimmer da og ser jo denne reklamen over her med FitMama og FitEtterpå.. Jadda - kjøpte begge to jeg - for to mnd siden. Har jeg brukt dem?? Neeeeeeeeeei!!!
SokkeLaila Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Kast det på sjø'n! ..sitter her og har aldri vært så ufit som jeg er i dette sekund -og skulle sikkert sett på deg med bedende øyne og spurt; 'Kan jeg kjøpe dem av deg..?' Men gidder jeg?! Neeeeeeeeeei!
Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 erru gæærn.. hadde ikke fått kjøpt de heller - skal da ha ett barn til og DA...
SokkeLaila Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 ..ja, DA blir det nok Fit meg her og Fit meg der, tenker jeg! Selv har jeg meldt meg på Yoga for gravide! Flirer og blir passe skremt ved tanken på at NÅ er tiden inne for å bruke muskler jeg ikke visste jeg hadde! Hvor dum går det an å bli!? *dunke hodet sånn passe hardt i veggen*
Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Hoho - jeg gikk på den jeg også, men MELDTE meg av igjen (men det er fordi jeg er sykemeldt da..) kanskje jeg melder meg på igjen - men du kan jo tipse om det er verdt det når du har hatt en time eller to??? Hoohoo
SokkeLaila Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Ja, da skal jeg gi tydelig beskjed! ..dersom jeg i det hele tatt er i stand til å sitte rett opp og ned foran data'n den første uka! Forestiller meg i mine verste fantasier at til og med fingrene kommer til å bli støle! ..kanskje det hadde vært bedre med det Fit'saken allikevel? Tatt det litt i eget tempo -dvs Fabel Aktivs tempo!
Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2007 ja da blir du ikke støl- kanksje i fingrene hvis du holder tempoet jeg har på bimming i dag hoho
SokkeLaila Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Ja -i dag er du jammen på hugget! Moro med litt fjas..! Satser sterkt på å komme på lista over mest aktive brukere, kanskje..? Mål i seg selv, det!!
Fabelaktiv Skrevet 30. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2007 oooooooh ja det hadde vært stas - det endelige beviset på mangel av sosialt (ikke interaktivt) liv... fjas er stas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå