Gå til innhold

jordmor bogerud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen de vet om der som de kan anbefale????+++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også

Skrevet

Jeg tror de fleste drar til helsestasjonen på Manglerud, tror det er hovedstedet i bydelen. Der har de en jordmor som heter Ida som virker veldig hyggelig. Tror hun har ansvar for Bogerud også, og er der noen ganger i uka. Men hun er sykemeldt nå, så jeg vet ikke helt hva som skjer. Sikkert best å ringe og høre, så får du svar.

Skrevet

Det finnes jordmødre både på Bogerud, Manglerud og Oppsal.

Hvor du skal gå, er avhengig av hvor du bor. Jeg bor på Bøler og sogner derfor til Bogerud.

Jordmoren på Bogerud helsestasjon heter Brita Kirste. Tlf. nr. til helsestasjonen er 23 47 82 50.

Skrevet

Jeg går på Klementsrud Helsestasjon, som holder hus på Kantarellen på Mortensrud. Absolutt å anbefale! Kjempegreie folk!!

Skrevet

Vet du noe om den helsestasjonen? er jordmoren grei?? Tusen takk for svar iallfall!! Når har du forresten termin?

Skrevet

jeg lurere også ang boegrud

Skrevet

vet du hvor lenge hun blir borte?

Skrevet

Hmm, mange som kommer til å bruke Bogerud her :-) Det skal jeg også, har hatt ett par venninner som har gått der og er kjempe fornøyd!

Men alle som skal bruke Bogerud, når har dere termin da?

Jeg selv har termin 28/10/07, er 28 år, min første og bor på Skullerud...

Skrevet

jeg skal ha i begynnelsen av september, og bor også på skullerud, bruker jormoren på bogerud, og er fornøyd med henne;)

Skrevet

Lyst til å bli bedre kjent?

Skrevet

jeg har også lyst til å bli bedre kjent med dere!

Skrevet

Hvordan virker jordmoren på bogerud?

Skrevet

Ja, det kan vi vel :-)

Jeg har snakket med jordmor på Bogerud på tlf, og skal på time der ett par uker etter ordinær UL som jeg forøvrig skal på 1. juni på Ullevål!

Skrevet

Flere som har lyst til å bli kjent

Skrevet

Da har jeg akkurat bestilt time der, og skal dit 11. juni, blir spennende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...