Gå til innhold

Sånn er det med meg da... forresten (oi laaaangt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sykehuset i går for jeg har så masse mens-murring (smerter) - og litt kynnere.. ringte føden for å høre og da sa de at jeg skulle komm til kontroll.. så jeg dro da selv om jeg helst ikke rusher til så er jeg jo bekymret ikke sant?

Så innvendig og utvendig UL + urinprøve, blodtrykk og samtale senere så viser det seg at alt er fint og at det vonde ikke kan forklares utifra det som er testet (og som er normalt å teste) - Flaks at det ikke er noe galt ja, men litt kjipern å ikke vite hvorfor det gjør vondt og også ikke vite "what to do"..

så her sitter jeg på tampen av sykemeldingen min og lurer på om jeg skal ringe legen MIN og høre hva hun mener - samtidig som jeg jo vil tilbake på jobb.. det er jo også det at mens smertene kom oftere i går kveld igjen...(vi snakker noen få minutter mellom 10-30 sekunder lange "smerte-økter".. men jeg fikk jo sove og det var bedre til morran da jeg våknet - men så må jeg sette i gang å styre med dattra og da kommer de igjen - mon tru om ikke jeg bør ta det med ro??

Forrige svangerskap endte ikke slik det burde - det ble keisersnitt (halvhaste-snitt) og jeg har vel et såkalt risikosvangerskap nå.. legene vil jo gjerne høre på meg men når de ikke finner noen årsak så føler jeg meg litt teit også (selv om jeg ikke bør det): Kanskje jeg bare skal holde munn og dra på jobb?? Hmm - nei, jeg må nok ringe..

Nei, jeg får bare sitte her og fundere litt til - kan ikke ringe før 1430 uansett så :)

Jeg vil bare UNDERSTREKE (kan ikke understreke her.. hehe) at jeg IKKE lurer på noe som helst som dere kan svare på men at jeg bare er meddelsom sånn på morrakvisten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint at alt var bra :-)

det var det jeg hadde å si....

Skrevet

Vet hvordan det føles, det med at man ikke får sar på HVA...

Man kan jo bli smårer av mindre.

Men prøv å trøste deg med at så lenge det ser bra ut med babyen så er det sikkert det... Og du, hvis du ikke føler det riktig å dra på jobb så hold deg hjemme! :D

Håper dagen blir fin!

Skrevet

Takker - det blir den sikkert - har ikke noe problem med å sitte i ro i sola jeg :)

også strikker jeg pledd til den lille :)

Skrevet

Jeg synser litt jeg.... SYnes du skal ta en tlf til legen din jeg ;o) For sikkerhetsskyld, det koster så lite :o)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhh synsing altså - makan

hehe neida - fint det også.. ja jeg lander nok på å ringe...men så er det jo litt bedre på dagtid enn på kveldstid så da er man jo litt mer "modig" liksom..

også forstår jeg jo at det er MAANGE her inne som har mye vondere enn meg el.lignende så jeg vil jo ikke være ei syte heller... vanskelig ja.. hmmm

Skrevet

Hørtes kjent ut... jeg fikk beskjed om at det hos meg var lignamentsmerter og kynnere som blir framprovosert av aktivitet (En form for bekkenplager) så jeg må bare ta det helt med ro. Ikke like lett alltid med en aktiv datter som blir tre til sommeren...

Krysser fingrene for at det gir seg for deg snart uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...