Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Han er trøtt, og vil kun bæres, men han sovner ikke! Nå bare la jeg han ned i senga si, så nå ligger han der og gråter(har kun ligget der i 3 min da..) Huff.. jeg blir så sliten av han.....Får vel ta han opp og fortsette å bære han straks......
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Ta han opp og kos da.. Sovner snart sikkert.. Sender over Ole Lukkeøye:)
Vildur Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Har du prøvd å trille han en tur i vogna? Det pleier å gjøre underverker med trøtte små
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Ja, jeg får satse på at han sovner før jeg begynner å gråte også..... han sitter i fanget mitt og gråter nå.....
Big mama;) Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 hehe huff ja jeg kjenner til det problemet...man blir skikkelig sliten av å ha det sånn! Hva med å legge ha i vogna å trille en tur,la han sove ute,det liker de fleste mye bedre enn å sove inne ( du har sikkert prøvd det..) det er kanskje mest bare bæs...de liker å ha oppmerksomhet ,kos og nærkontakt .men tror ikkje de tar skade av å sutre litt ,kanskje han faller til ro hvis du gir han muligheten..( ikke lett for et mammahjerte å høre barnet gråte) men om du vet at han har det bra, ren bleie, er mett osv...så skader det han ikke! tull et teppe rundt han, sett på harmonisk musikk, gjerne panfløyte musikk..( det hjalp på mi turbojente) Lykke til:)
2_TETTE Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Kjøp bæsesjal, det gjør underverker. Her sovner hun lett som en plett i det mens jeg driver med andre ting. Er ikke vanskelig å knyte den enkle knuta foran på magen, og du får gitt nærhet til barnet ditt samtidig som du slipper å gå og bære deg i hjel og bli frustrert. Skulle ønske jeg visste mer om dette med forrige barnet for han var akkurat sånn. Kjøpte mitt på Lotusbarn.no til 400kr og det kom i posten 2 dager snere:) Nå sovner snuppa raskere og raskere i sjalet og jeg kan også ta henne ut av det og legge henne i vogga etterpå.. Deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå