Blomsterenglene Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Vi flytter 1 juni og da får tassen eget rom. Her er det bare ett soverom og det er litt lite. Kan han begynne å sove på eget rom fra dag en? eller bør jeg la han sove på rommet mitt en liten stund først? Han sover i egen seng, og gjort det hele tiden helt fra fødselen. Bør han ha tilvening eller noe? Siden det er ny leilighet osv?
Vildur Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville prøvd med eget rom med en gang, slik at han venner seg til det. Det blir sikkert ikke noe problem i og med at han har vent seg til å sove i egen seng.
Blomsterenglene Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Kan jo prøve på eget rom først kanskje og se.. han er 6 måneder så kan hende det går bra..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 jeg ville ha lagt han inn på eget rom med en gang. vi la vår på eget rom når han var 2,5mnd og det gikk bra
Blomsterenglene Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 ok.. men nå blir jo det nye stedet helt ukjent da..
komplett familie Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 lek med han på rommet den dagen dere flytter inn. La han leke i sengen når han er våken sammen med dere, så han har sett rommet før dere legger han for kvelden.... Sørg også for at han hører dere når han er lagt, tror nok det føles som en trygghet(?) ellers er det noen ganger bedre å hoppe i det enn i krype =) lykke til
Blomsterenglene Skrevet 30. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2007 Det var en god idè. Han kan jo være sammen med meg der inne mens jeg gjør i stand rommet hans.. Gleder meg til å gi han eget rom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå