Gå til innhold

jeg natta pappaen min.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle om verdens søteste prinsesse. Hu sov litt for lenge på dagen i går så hun ble liggene våken ganske lenge i går kveld. Hun er 1 1/2 år og ligger i stor-jente-seng.

 

Plutselig hørte vi tuslelyder i gangen. Og der kom hu med puta og bamsen sin. Og så sier hun: jeg natta pappaen min.... kravler seg opp i dobbeltsenga og sovner tvert. Hvordan er det mulig å sovne så fort. Og selv om hun vil sove sammen med pappa, så er det meg hun kryper inntil om natta. Åh hu er så god å ligge inntill. Vi er verdens heldigste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå...så søt! hadde ikke greid å sende henne tilbake til egen seng jeg da, nei...

Skrevet

Jøss.

18 måneder og greier sette sammen hele 4 ord til en slik setning.

 

Imponerende prinsesse du har!!

Skrevet

Hm sier jeg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...