Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Må bare fortelle om verdens søteste prinsesse. Hu sov litt for lenge på dagen i går så hun ble liggene våken ganske lenge i går kveld. Hun er 1 1/2 år og ligger i stor-jente-seng. Plutselig hørte vi tuslelyder i gangen. Og der kom hu med puta og bamsen sin. Og så sier hun: jeg natta pappaen min.... kravler seg opp i dobbeltsenga og sovner tvert. Hvordan er det mulig å sovne så fort. Og selv om hun vil sove sammen med pappa, så er det meg hun kryper inntil om natta. Åh hu er så god å ligge inntill. Vi er verdens heldigste!!!
mammut Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Ååååå...så søt! hadde ikke greid å sende henne tilbake til egen seng jeg da, nei...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jøss. 18 måneder og greier sette sammen hele 4 ord til en slik setning. Imponerende prinsesse du har!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå