løve81 Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 ...og det klaffet!!!! Jeg er GRAVID! Jeg tror det nesten ikke, skal innom legekontoret og ta en test der og! Jeg som hadde innsett at snuppa nok ble minst åtte før hun skulle bli storesøster...ble helt satt ut. Tror jeg har termin rundt den 5. januar, men det er vanskelig å si med så ustabile sykluser...uansett; jeg har en spire i magen!
malise Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Så utrolig stas å lese! Gratulerer så mye. Hvorfor var dette siste sjanse på 5 år? Lykke til med svangerskapet!
mammatil2barn Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Det var flott å høre! Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet:)
Shake those eggs 11pp Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Åhh så bra da ) Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!! )
Lille Trille* Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Må bare si: så utrolig gøy! Tenk alt det skulle klaffe på den siste sjansen, det er bare helt utrolig! Dere må prestere veldig bra under press ... Nå må du bare kose deg med spiren! Lykke til videre!
Dotten Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye. Må si du hadde griseflaks da ja He, he. Kos deg med den voksende magen
2 fine små Skrevet 30. april 2007 #14 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer saa mye, det hoeres jo helt fantastisk (flaks) ut!! Jeg er ogsaa nyskjerrig, unnskyld dersom det er uhoeflig aa spoerre, men hvorfor siste foersoek paa 5 aar? Uansett, ha det helt fantastisk og kos deg masse.
løve81 Skrevet 30. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2007 Grunnen til at det er siste sjanse på minst 5 år er at aetat er vanskelig med hensyn til permisjon fra yrkesrettet attføring(pluss at jeg ikke vil få noen fødselspenger) og at jeg av helsemessige årsaker ikke greier fulltidsstudier samtidig aom jeg har en liten baby. Nå går det i allefall greit, gjør meg ferdig med permisjon før jeg begynner fulltid på skole!
MamiMaribel Skrevet 30. april 2007 #16 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så masse, dere må være veldig, veldig fornøyde:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå