Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 for flere år siden mener jeg å huske at noen snakket om at de dro til Sverige for å kjøpe barnevogn.. Nå er jeg selv så heldig at jeg trenger det, men gjør folk fortsatt det? Og er det stor prisforskjell? Noen som vet, i tilfelle hvilke butikker som er bra? Takk for svar..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 har også hørt det, men vet ikke priser dessverre..
Heffalompen_81 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Det kommer selvfølgelig an på hvilken vogn du skal ha, men prisene ligger på rundt det samme som i Norge, men så har du kursen og da er det litt å spare. Jeg skal kjøpe på Svinesund, da jeg har regnet ut at jeg sparer ca. 1000 kr på kursen (på den vognen jeg har valgt). Men så bor jeg jo også 20 min i fra og da )
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Vi sparer over 4000 på Emmeljunga City Cross m/City Bag og diverse utstyr og Akta Graco Duologic. Litt varierende priser også i Sverige, men fikk tilslutt en rund pakkepris på 9000SEK Så anbefaler å undersøke litt hvis dere har mulighet til å dra over grensa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå