Maryon Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 når dere har 11 dager igjen til terminen ? Mannen må på jobb til Tromsø noen dager og vil ha meg med. Får jo ikke lov til å fly så det blir i så tilfelle en 8 timers kjøre tur. Hadde dere tatt sjansen ?
nabbi_85_ Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 jeg har termin den 13 mai, og vi var på tur i helgen. bare og huske og ta med svangerskapspapirene så er det vel i grunn samme om dere havner på det sykehuset der vist det skulle komme i gang mens dere er på tur. I aller fall sånn jeg tenkte.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Vi har et bra sykehus i Tromsø, så det er ingen dum plass å føde! Tror ikke et er noe promblem å kjøre så langt, men det er sikkert lurt å stoppe og strekke på beina ofte. Kanskje lurt å ha på støttestrømper hvis du har ødemer. God tur!
Maryon Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Vet at sykehuset i Tromsø er bra, fødte der sist gang. Men du trur ikke de er negativ til det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå