Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg har det og det er 6 måneder siden jeg fødte nå. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? det er så ubehagelig.. Merker det når jeg sitter på huk fult påkledd osv.. Skikkelig stram lukt.. Flerer som har det sånn? Hva kommer dette av? Råd mot å fjerne lukta?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Kan det være sopp? Eller så har du nok helt feil ph der nede. Du finner hjelpen på apoteket - for det er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Tror ikke det er sopp.. For det er ikke noe der lissom. Når mn har feil ph, kan det være ekstra "bløtt" der nede da.. Akkuratt som om det er vann..?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Spiser du bukkhornsfrø for ammingens skyld kanskje? Gir rar lukt til underliv/urin.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Nope, har slutte å amme.. Og det er lenge siden.. Han ble aldri mett av det..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Har ingen råd desverre, men kan bare si at jeg også har det sånn. Selv om jeg dusja for en time siden liksom så kommer det. Aner ikke hva det er, men kan kanskje prøve sånn lactasyd eller hva det heter på apoteket. Du får ihvertfall en sånn aplikator på apoteket som som fører inn i skjeden og som skal gi riktig ph. Jeg tror jeg hadde det sånn etter sist fødsel også men at at det ga seg da jeg fikk mensen tilbake men husker ikke helt. Håper vi blir kvitt det, for det er skikkelig ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Nei, har ikke prøvd det.. Men kan jo prøve, det skader jo ikke.. Har fått mensen tilbake også.. Og virker som om lukta blir sterkere ett par dager før jeg får mensen.. Håper ikke venner og sånn merker det, for det er skikkelig ubehagelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå