Gå til innhold

ang alenemødre og bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei jeg kjenner er alenemamma og hu sliter litt med mangt og mye. orker ikke skrive den laaaange og kompliserte historien som jeg selv ikke skjønner alt av. Meen noe hu sa fikk meg t å stusse, hu snakka om at barnehagepersonalet skriver opp når unga leveres og hentes og levere det til kommunen alså når det er aleneforeldre som får dekka plass.pluss at de melder fra hvis de vet hu har kontakt med barnefaren( hu vil gjerne ha han tilbake så han ligger over titt og ofte) Som jeg sa t hu så har jeg da aldri hørt om sånt. Var veldig bastant mot hu faktisk og sa hu var en smule paranoid og at de som jobber bhg har faktisk taushetsplikt.. noen som jobber bhg som vet om sånne ting`?eller har hørt om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,har ALDRI hørt at bhg gjør sånt!!

Har selv jobbet 5 år i bhg,om de er alene,gift eller er lesbiske så har ingen av bhg personalet noe med det!

Skrevet

hei

jeg har og jobba lenge i barnehage og det der har barnehagene faktisk ikke lov til !! de har taushetsplikt om barna. de eneste innstansene de kan evere slikt til er politiet eller barnevernet, hvis det er en barneverns-sak

Skrevet

Har heller aldri hørt om det før. Har en sønn i bhg. Personalet skriver opp når barna blir henta om ettermiddag, og da gjelder det for alle barna. Ikke noe unntak. Det er for å ha en oversikt. Men ellers syns jeg det høres kjempe rart ut. Prat med hun vennninna di du, og be henne ta det opp med bhg.

Skrevet

Hjelp!

barnefaren her leverer eldstemann hver dag i bhg, han oppholder seg hos kjæresten sin ikke langt borte og jeg synes for å være helt ærlig egentlig at det bare skulle mangle at han ikke hjalp til, selv om vi er skilt.

Det jeg gjorde, var å gi beskjed til trygdekontoret at han leverte henne, på egenerklæringen.

vi har god kontakt, da jeg i et svakt øyeblikk ble gravid på nytt og ikke ville ta abort.

han er også tilstede under lucia-frokost, foreldre-kaffe osv-

Hvorfor skal jeg liksom kunne nekte det, han er jo faren til barna...

håper ikke bhg. misforstår og tror vi svindler, dersom det er slik at de liksom opplyser om "mistenkelige" forhold.

Han var en dårlig ektemann, men en er en utmerket far. Det er det viktigste tross alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...