Gå til innhold

dere som legger barn deres etter ca 2 timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere dem litt mat da før dere legger dem? jeg prøver å få til en søvnrutine til datteren min på dgtid, og tror jeg hr funnet ut t hun er klar for senga to timer etter at hun hr stått opp.. men hun pleier å få mat hver 3 time, og hun er ikke så veldig matgld, og er derfor litt opptatt v å få i henne 6 måltider i døgnet..men dersom det en gang går 4 timer mellom ma,så passer det ikke så bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag våknet vi kl syv, og da fikk gutten min mat. Han var kjempetrøtt igjen halv ni, og da ga jeg han pupp igjen før han sovnet. Nå skal det sies at han helt fra han ble født har hengt mye i puppen. Han er 3 mnd.

Skrevet

Mathias er trøtt sånn ca etter to timer. Gir han ikke mat hver gang før han skal sovne. Prøver at det skal gå tre-fire timer mellom hvert måltid. Eneste er hvis vi f.eks skal noe.. sånn som i dag fikk han mat halv ni.. og jeg skal møte en venninne elleve for å gå tur .. skal på babykino.. da gir jeg han en skvett før vi går.. så jeg ikke risikerer at han våkner på veien og gråter..

men hvordan er vektøkninga da? hvis hun stiger greit i vekt så er det jo ikke så stress å få i mat før hun skal sove..

Skrevet

hun har hatt br vektøkning de siste 3 ukene.. 200 i uka, men før det tok hun av 10 g...hun begynte å gå opp i vekt d jeg gidde henne 6 måltider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...