Gå til innhold

skjønner ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så "mye" snakk om pappa gaver, men jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha gaver er det ikke gave nok å ha fått et barn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig. jeg fikk ikke mamma-gave sist engang jeg =) Tror ikke min kjære samboer vet at det er noe som heter det =)

Skrevet

Jeg sa det som det var jeg: "Du vet jeg forventer en fødselsgave?" Han smilte litt usikkert og spurte hva jeg ønsket meg...så sa jeg at det måtte han finne ut av selv, men en liten ting eller blomster, bare ett eller annet fra han for å takke meg at jeg har båret og født vårt barn. Han smilte lurt igjen...vet han synes det er vanskelig, men nå vet han det i alle fall! :)

Skrevet

Folk sier at "er d ikke gave nok å få en baby" jo seff er d d...men tenk så mye pappane har gjennomgått oxo da i disse 9 månedene...synes virkelig de fortjener en gave..noe dem kan ha glede av bare for seg selv.

Skrevet

Jeg har hatt verdens snilleste og mest tålmodige mann gjennom hele svangerskapet, så jeg har bare veldig lyst til å gi ham en liten gave som takk for det! Men jeg vet at han ikke forventer seg noe, så det kommer til å bli kjempekoselig å se reaksjonen hans!

Skrevet

Faen ikke alle som kan si det....denne pappaen til vårt 2 barn er sååå lite hjelpsom, de gangene jeg har bedt om hjelp har det blitt mer stress enn hjelp...!!

Pappaen her får faen ikke en dritt!! :`(

Skrevet

Ikke alle pappaene..!

Det er ikke alle gravide som blir hormontroll og/eller utnytter muligheten til å være drittkjerring i 9 mnd. Noen pappaer har levd helt vanlig, og har knapt merket at dama er gravid. Min har iallefall ikke "gjennomgått" noe disse 9 mnd.

Skrevet

Synes det er fint å gi hverandre en oppmerksomhet for å feire at den lille er kommet, endten han har hatt en stri tørn eller ikke.. Er det noe som er verd å feire så må det være dette! :)

Skrevet

Helt enig med deg jeg lillejenta! Synes det er litt koselig og vise hvor mye jeg setter pris på mannen min. Uten han så hadde jeg faktisk ikke fått dette barnet! Synes det er så egoistisk med de som sier at det er bare de som fortjener gave, for det er de som har gjort jobben... En ting er å ikke forstå hensikten med disse gavene i det hele tatt, det er jo greit. Men at mannfolka bare skal være glad for at du har gjort jobben og gitt dem deres barn synes jeg rett og slett er smålig. Du hadde jo ikke klart det uten han...

Skrevet

Min mann får ikke noe gave og jeg vil heller ikke ha noe. Fikk ikke noe sist heller... Hvorfor skal jeg det? jeg vil jo selv gå gravid i 9 mnd for å føde (noe jeg vet er vondt) men jeg får en baby og det er gave nok for meg!!! Er nok at jeg får jul og bursdagsgave synes jeg..... =))

Skrevet

Mannen min får ingen gave for jeg har ikke vært sååå umulig, he-he. Men jeg får en diamant i allianseringen min, fikk en sist også og en til forlovelsen. Synes ærlig talt jeg har og skal gjennomgå mer enn mannen gjennom svangerskap, fødsel og barseltid! Selv om mange sier at baby er gave nok, så er det koselig å få en liten takk for strevet, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...