Gå til innhold

pappagave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe til sambo som pappagave til etter fødsel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj nå følte jeg meg slem...denne tanken har jeg absolutt ik tenkt på...selvf må sambo få pappagave...ja hva kan man gi til en nybakt pappa..

Skrevet

det har ikke jeg heller tenkt på men hva med noen billetter til en fotballkamp hvis han liker det, det gjør ikke min samboer, men det var jo et forslag:o) samboeren min er helt oppi biler og båter så hva skal en finne på?

Skrevet

Min pappa har ønsket seg noe kjempelenge som jeg har sagt at han ikke får lov til å kjøpe selv, og nå har jeg kjøpt det til ham! (vil ikke skrive hva det er i tilfelle han leser ;) men det er en veeeldig fin gave!)

Har lest at folk har kjøpt verktøy, konsertbilletter, ipod, mobiltelefon, kamera, reise, hotellovernatting, smykker osv osv... bare budsjettet som stopper egentlig!

Skrevet

den vakre babyen vår.....

Skrevet

Folk sier at "er d ikke gave nok å få en baby" jo seff er d d...men tenk så mye pappane har gjennomgått oxo da i disse 9 månedene...synes virkelig de fortjener en gave..noe dem kan ha glede av bare for seg selv.

Skrevet

en sånn tråd har vært oppe for ikke mange dagene sia,e vel ikkje vits å repetere og repetere...

ka e det vi går igjennom da???de gutta slipp veldig billig unna...krev ikkje nokka gave i heller,får et lite barn å det er den største gaven i noen gang kunne fått...

men hver sin smak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...