2_TETTE Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hun har plutselig begynt å få veldig tørr hodebunn. Hun bader 1-3 ganger i uka. Men olje i vannet så tror ikke hun er generellt tørr. Hun er ikke tørr i huden. Skal man gjøre noe med dette? Det har blitt mer og mer av det liksom.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Er helt vanlig, husker ikke navnet på det nå i farten. Men bare smør hodebunnen inn med olje, helst ikke plukk fikk jeg beskjed av hos helsesøster
2_TETTE Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Ok, takk for tips. Da skal jeg prøve det
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Smør inn hodebunnen med olje eller baby lotion. Jeg plukka som bare f.... jeg da, klarte ikke å la være, for blir det ei litt sånn tykk gulaktig skorpe etterhvert så er det skurv eller melkeskorpe eller hva de nå kaller det. Helt vanlig!
Hannahs-mor06 Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Min Hannah reagerte litt på oljer virket det som..vi bader i dr greve intimvask. Legger en våt linklut på hodet hennes mens vi bader og da løser skorpene seg opp. Når hodet har tørket godt smører vi på salisylsyre på de tørre områdene på hodet. Dette tørker det inn og lett å fjerne..kjøpes på apotek - husk å evt si det er til hodebunnen pga ulike styrker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå