Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg har vært inne her før og lest en del om innleggene. Jeg forstår at det er mye som skal klaffes med nye partnere og barn fra før som er involvert. Men det finnes også familier der dette ikke behøver å være et så stort problem. Jeg er skilt med to barn, har alltid satset på å samarbeide godt med barnefaren (og det har ikke alltid vært bare lett, nei..) og har blitt samboer igjen. Samboeren min er bare helt super!!!!Ingen superhero, men en helt vanlig mann med mange feil og mangler som alle oss andre også. Han er ingen ny far for ungene, men er som bryr seg, som stiller opp for oss alle sammen og som er opriktig glad i mine barn. Og nå gleder vi oss alle sammen til et nytt familiemedlem om en liten stund :-)
ana baroma Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Så koselig:) Sånn har nok vi det også, og jeg vet at både far og mor har svelget unna et par kameler på veien. Men de har satt samarbeid i høysetet og greid å komme forbi de vanskelige tingene. Begge har fått nye partnere, og begge har følt seg velkommen i hverandres hjem. Så derfor kan vi alle fire + barn gå på skoleavslutning, møtes til en grillettermiddag eller bursdag uten problemer. Jeg har full foraståelse for at det ikke går sånn for alle, men her har alle voksne vært interessert i å gjøre det beste utav det, og iallefall forsøke å se forbi alle problemer man måtte ha. Og det hjelper mye:) Det kommer litt an på innstillingen man har til dette også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå